01 Апр 2008, 11:53

Готується до виходу в ефір «Перший взуттєвий канал»

Готується до виходу в ефір «Перший взуттєвий канал»

Незабаром розпочне супутникове та кабельне мовлення нішевий телеканал про взуття – «Перший взуттєвий канал».
 
Як повідомила генеральний продюсер каналу Вікторія Тараненко, 1 квітня ТОВ «Світ Взуття Телебачення» планує подати до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення заявку на отримання ліцензії на супутникове мовлення. Тим часом у Києві завершується будівництво апаратно-студійного комплексу та офісу телекомпанії. Головним інвестором виступає угорська компанія Nadrágtalan Media Enterprises, Ltd. Сума інвестицій у запуск каналу не розголошується.
 
За словами керівника каналу, його цільова аудиторія буде «якнайширшою – практично все населення України, за невеликими винятками, оскільки майже всі носять взуття». Мовлення матиме інформаційно-розважальний характер: програми про нові види та моделі взуття, покази взуттєвої моди, практичні поради щодо вибору, використання та догляду за взуттям, історична документалістика, присвячена історії взуттєвої галузі. Плануються й розважальні програми: зокрема, адаптований пісенно-ігровий формат компанії Endemol Try Walking in My Shoes.
 
На базі Чернігівської взуттєвої фабрики «Берегиня», яка є партнером телеканалу, зніматиметься реаліті-шоу з робочою назвою «Як ЦЕ робиться».  Також, за словами пані Тараненко, затверджено концепцію «програми таблоїдного типу, яка оповідатиме, яке взуття носять українські політики та інші VIP-особи». «Ми також покладаємо великі сподівання на програму «Шумахер-шоу». Це буде такий собі тест-драйв нових моделей взуття», — повідомила вона.
 
У новому сезоні канал планує розпочати інформаційне мовлення. Протягом дня в ефір виходитимуть «Взуттєві новини», а завершуватиметься інформаційний день аналітичною підсумковою програмою «Час взуття». Програмною концепцією передбачений нічний еротичний кінопоказ, проте який саме продукт демонструватимуть уночі, на каналі поки що не розголошують. «Ми скерували першу партію фільмів на розгляд Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі, і зараз чекаємо на відповідь. Поки що нам хотілось би уникнути спекуляцій навколо цього», — пояснює керівник каналу.
 
Плани творців «Першого взуттєвого» не обмежуються запуском одного телеканалу: у майбутньому на його базі хочуть створити потужну групу тематичних каналів. «Майбутнє телевізійного ринку – це великі  холдинги, до складу яких входять нішеві канали, — сказала Вікторія Тараненко. – Тому ми вже запланували запуск тематичних супутникових каналів, присвячених окремим видам взуття: кросівкам, босоніжкам, черевикам, чоботям, кедам,  в’єтнамкам.
 
Впевнені, що кожен із цих каналів знайде свого глядача, а вузька спеціалізація дозволить вести предметні переговори з рекламодавцями. Ми збираємось скласти серйозну конкуренцію провідним медіагрупам, адже взуття – це те, що супроводжує людину протягом усього життя, і хвилює, без перебільшення, кожного телеглядача». Вона прогнозує вихід каналу на самоокупність уже наприкінці 2008 року.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео