18 Май 2007, 11:45

GfK Ukraine оприлюднила результати моніторингу продажу аудіо- та відеотехніки за перший квартал 2007 року

GfK Ukraine оприлюднила результати моніторингу продажу аудіо- та відеотехніки за перший квартал 2007 року

В першому кварталі 2007 року в містах України з населенням понад 100 тис. мешканців було продано 913 тис. Одиниць аудіо- та відеотехніки на 193,5 млн. доларів. У порівнянні з першим кварталом 2006 року ринок аудіо- та відеотехніки зріс на 13% у фізичному виразі та майже на 15% – у вартісному. Протягом січня-березня цього року значно збільшилися продажі панельних телевізорів, цифрових портативних аудіо- та відеопрогравачів. Одночасно відбулося скорочення сегменту кінескопних телевізорів та домашніх аудіо-систем. Про це свідчать результати моніторингу продажу товарів тривалого вжитку, який здійснює компанія GfK Ukraine на основі роздрібної панелі електротоварів у 45 містах України з населенням понад 100 тис. мешканців.

Панельні телевізори наступають Протягом січня–березня 2007 року в містах України з населенням понад 100 тис. мешканців було продано майже 44 тис. Панельних телевізорів (рідкокристалічних, плазмових, проекційних), що більше ніж в три рази перевищує показник аналогічного періоду 2006 року. В грошовому виразі цей сегмент зріс в 2,5 рази до 52 млн. доларів, завдяки чому зайняв 27% ринку аудіо- та відеотехніки (у порівнянні з 12% у першому кварталі 2006 року). Збільшення продажів панельних телевізорів відбулося в усіх цінових сегментах. Найбільшим попитом у першому кварталі 2007 року користувалися панельні телевізори в ціновому діапазоні 1000-2000 доларів. Загалом було продано 20 тис. одиниць на загальну суму 28 млн. доларів. Їхня частка в загальній кількості проданих панельних телевізорів в грошовому виразі склала 54%, що майже в два рази більше ніж у першому кварталі минулого року.

Також суттєво зросли обсяги продажів найдешевших телевізорів вартістю до 500 доларів (приблизно в 6 разів у вартісному вимірі). Найбільшою популярністю в цьому ціновому сегменті користувалися невеликі рідкокристалічні телевізори з діагоналлю 19", яких було продано 5300 одиниць у порівнянні з 856 у першому кварталі минулого року. Одночасно скоротився обсяг продажу кінескопних телевізорів: у першому кварталі цього року їх було продано 288 тис., що майже на 12% менше ніж за аналогічний період 2006 року. У грошовому виразі обсяг продажів скоротився на 16% до 65 млн. доларів. Частка кінескопних телевізорів в структурі продажів аудіо- та відеотехніки також скоротилась до 34% (у порівнянні з 46% у першому кварталі минулого року). Українці відчули переваги портативних відео-програвачів… Протягом січня-березня 2007 року значно зріз ринок цифрових портативних відео-програвачів/рекодерів – в 15 разів у фізичному та 6 разів у грошовому вимірі порівняно до показників аналогічного періоду 2006 року. Якщо протягом всього 2006 року було продано 5395 пристроїв, то лише за перший квартал 2007 року ця цифра сягнула 3980 одиниць.

Найбільшим попитом користувалися моделі найнижчих цінових сегментів (до 200 доларів), частка яких в загальному обсягу продажів становила 76%. Більшим попитом також користувалися стаціонарні DVD- програвачі/рекодери: їх було продано 322 тис. одиниць, що на 37% перевищує показник першого кварталу минулого року. Найбільш популярними були DVD-програвачі вартістю до 100 доларів, частка яких у загальному обсязі продажів цих пристроїв становила 67% у вартісному вимірі. Водночас тривала тенденція до повного зникнення сегменту відеомагнітофонів. Протягом першого кварталу було продано лише 4 тис. пристроїв, що на 85% менше показника аналогічного періоду минулого року.

У першому кварталі 2007 року цифрових портативних аудіо- програвачів було продано в 2,5 рази більше ніж у першому кварталі минулого року. (При цьому сегмент CD-плеєрів за цей період скоротився майже на 60%). Головним чином збільшення продажів портативних аудіо-програвачів відбулося завдяки росту більш ніж в чотири рази попиту на моделі вартістю до 100 доларів. Водночас скоротилися продажі домашніх аудіо-систем. Загалом було продано 81 тис. одиниць на загальну суму 18,6 млн. доларів, що на 11% менше показника першого кварталу 2006 року у фізичному вимірі та на 17% менше – у вартісному. Скорочення продажів домашніх аудіо-систем відбулося в усіх цінових сегментах, крім найнижчого (до 100 доларів). Попит на дешеві аудіо-системи зріс більше ніж в два рази у вартісному вимірі. Довідкова інформація Панель електротоварів GfK Ukraine функціонує з 2004 року.

Цей проект являє собою моніторинг роздрібних продажів товарів тривалого використання (аудіо-відео, великої та дрібної побутової техніки, комп’ютерної та телекомунікаційної техніки, фототоварів), який проводиться на постійній основі у торгових точках усіх найважливіших каналів дистрибуції. Завданням електропанелі є визначення об’ємів та динаміки продажу електропобутової техніки в Україні в фізичному та вартісному вимірі. Вибірка: 2219 торгових точок (станом на 01 січня 2007 року). Географія дослідження: 45 міст України з населенням понад 100 тис. чоловік. Основою для підтримки репрезентативності вибірки дослідження є повне обстеження роздрібної торгівлі Retail Census Study.  

Расскажите друзьям про новость

Новое видео