23 Май 2007, 09:03

GfK Group випереджає темпи зростання сектору і суттєво збільшує прибуток

GfK Group випереджає темпи зростання сектору і суттєво збільшує прибуток

У першому кварталі 2007 року GfK Group досягла відмінних результатів з погляду обсягу продажів та операційного прибутку. Порівняно з попереднім роком, продажі у перші три місяці поточного року виросли на 5,2% і становили 261,3 млн. евро. Це відповідає органічному зростанню у 6,8%. Операційний прибуток зріс надзвичайно — на цілих 17,3% — і становив 24,8 млн. євро. Сягнувши позначки у 9,5%, прибутковість, що є співвідношенням операційного прибутку та продажів, була помітно вищою за показник відповідного періоду минулого року (8,5%). Портфель замовлень станом на квітень становив 60,6% від очікуваного річного обсягу продажів, суттєво перевищивши показник попереднього року.

Тенденції за підрозділами

У першому кварталі 2007 року усі п'ять підрозділів GfK засвідчили зростання продажів порівняно з відповідним періодом попереднього року.
У перші три місяці поточного року продажі підрозділу Досліджень на замовлення зросли, порівняно з попереднім роком, на 3,3% і становили 118,7 млн. євро. Органічне зростання у цьому підрозділі сягнуло позначки у 4,4 відсоткові пункти, що приблизно відповідає показнику 2006 фінансового року в цілому. Порівняно з відмінними показниками першого кварталу минулого року, успіх якого передусім завдячує кільком великим контрактам, зростання підрозділу Досліджень на замовлення цього року дещо уповільнилось. Загальний прибуток становив 5,7 млн. євро, що означає приріст у 0,4% порівняно з попереднім роком. Прибутковість у 4,8% відповідає рівню минулого року.

У першому кварталі 2007 року продажі підрозділу Панель електротоварів становили 57,0 млн. євро і на 6,8% перевищували рівень попереднього року. Органічне зростання становило 8,2 відсоткових пунктів. Операційний прибуток зріс на 13,7% і досяг 11,2 млн. євро. На позначці 19,7% підрозділ «Панель електротоварів» сягнув найвищого показника прибутковості серед усіх підрозділів GfK (у попередньому році: 18,5%).
У звітному періоді обсяг продажів підрозділу Панель домогосподарств зріс на 1,1% і досяг 23,2 млн. євро. Такий приріст був майже виключно наслідком органічного зростання. За цей же період прибуток зріс на 38,7% і становив 0,4 млн. євро. Органічне зростання прибутку у першому кварталі сягнуло 40,5 відсоткових пункти і суттєво перевищило показник відповідного періоду минулого року.

Підрозділ Медіа-дослідження досягнув зростання продажів у 15,8%, і в першому кварталі поточного року обсяг продажів тут становив 29,6 млн. євро. Органічне зростання становило 19,3 відсоткові пункти (у попередньому році: 7,4 відсоткових пункти). Успішна робота американської дочірньої компанії Mediamark Research зробила суттєвий внесок у це зростання. У прибутках за перший квартал 2007 року було зафіксовано зростання на 22,8% до 5,6 млн. євро порівняно з відповідним кварталом минулого року. Це відповідає прибутковості у 18,9% (у попередньому році: 17,8%). Органічне зростання прибутків сягнуло 27,7 відсоткових пункти.

У першому кварталі 2007 року обсяг продажів підрозділу Дослідження фармацевтичного ринку зріс на 4,5% і досяг 31,7 млн. євро. Органічне зростання сягнуло позначки у 8,4 відсоткових пункти. У цей же період зростання прибутків на 52,2 відсоткових пункти перевищило показники усіх інших підрозділів і становило загалом 2,7 млн. євро. При цьому 51,6 відсоткових пункти цього приросту є наслідком органічного зростання.

Регіональні тенденції

GfK переглянула поділ своєї діяльності за регіонами. В останні роки компанія суттєво розширила сферу своєї діяльності на ринках, що розвиваються, в Латинській Америці, Центральній та Східній Європі, а також в Азії та Тихоокеанському регіоні. На сьогоднішній день GfK провадить свою діяльність у таких регіонах: Німеччина, Західна Європа / Близький Схід / Африка (у тому числі Південна та Північна Європа), Центральна та Східна Європа, Північна Америка, Латинська Америка, Азія та Тихоокеанський регіон.
За обсягом продажів НІМЕЧЧИНА, де перебуває штаб-квартира GfK, є другим за потужністю регіоном GfK Group. Тут у першому кварталі 2007 року компанія одержала 62,4 млн. євро. І цим потрібно завдячувати виключно органічному зростанню у 3,5%.

Із 109,8 млн. євро регіон ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ, БЛИЗЬКОГО СХОДУ та АФРИКИ є найпотужнішим з погляду обсягу продажів. У першому кварталі 2007 року обсяг продажів тут зріс на 4,1%, з яких 3,5 відсоткових пункти становило органічне зростання.

Регіон ЦЕНТРАЛЬНОЇ та СХІДНОЇ ЄВРОПИ вніс 13,5 млн. євро у консолідований загальний прибуток компанії за перший квартал поточного року. 19,2% цього приросту є наслідком винятково органічного зростання. У регіоні Центральної та Східної Європи було зафіксовано найпотужніше, після Латинської Америки, органічне зростання серед усіх регіонів світу.
У регіоні ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ обсяг продажів у першому кварталі 2007 року зріс на 3,8% порівняно з відповідним кварталом попереднього року і становив 58,8 млн. євро. Органічне зростання продажів становило 12,5%. Цим частково слід завдячувати зростанню обсягів замовлень. Високий курс євро зменшив показник продажів на 8,8 відсоткових пункти.

У регіоні ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ, що вирізняється найнижчим обсягом продажів у GfK Group, компанія досягла загального обсягу продажів у 5,3 млн. євро. Це свідчить про зростання на 16,0% порівняно з першим кварталом 2006 року. Цей перспективний регіон, де працюють молоді компанії GfK, досяг найвищого в усьому світі показника органічного зростання, що сягнув 21,8%.
Обсяг продажів в АЗІЇ та ТИХООКЕАНСЬКОМУ РЕГІОНІ збільшився на 13,1% і становив 11,5 млн. євро. Менше половини цього приросту становить органічне зростання. Темпи органічного зростання у цьому регіоні, за винятком Японії, загалом становили 12,5%. Разом з Японією ця цифра сягнула 7,8%.

Плани на майбутнє

У 2007 році GfK розраховує збільшити обсяги продажів за рахунок органічного зростання більш ніж на 5%. GfK також очікує, що з таким приростом вона знову випередить середні темпи зростання сектору, які наразі експерти оцінюють на рівні приблизно 5% у 2007 році. Прибутковість має зрости на 13,5%.
Загалом GfK сподівається суттєвого зростання в усіх напрямах бізнесу. Більшість підрозділів компанії мають на меті покращити свою прибутковість, а підрозділ «Панель електротоварів» має утримати свій відмінний показник прибутковості, попри інвестиції у нові продукти та послуги.

GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group — четвертої за розмірами дослідницької групи в світі.

GfK Group: Як організація, що спеціалізується на дослідженнях ринку, GfK Group посідає 4 позицію у світі. Її діяльність охоплює п'ять напрямів бізнесу, а саме Дослідження на замовлення, Панель електротоварів, Панель домогосподарств, Медіа та Дослідження фармацевтичного ринку. Разом з колишніми компаніями NOP World, які було приєднано 1 червня 2005 року, у 2006 фінансовому році GfK Group досягла обсягу продажів у 1112,2 млн. євро. До складу GfK Group входить понад 115 компаній, розташованих у більш ніж 90 країнах світу. На сьогоднішній день у GfK Group працює понад 8,200 працівників, близько 80% компаній розташовано за межами Німеччини.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео