13 Май 2009, 09:05

Футбол — лідер ТВ-трансляції

Телевізійна трансляція другого півфінального матчу Кубку УЄФА між донецьким «Шахтар» та київським «Динамо», яку 7 травня транслював телеканал «Інтер», зайняла перше місце серед програм за показниками ТВ-аудиторії за день. Показники програми становили: рей

Футбол — лідер ТВ-трансляції

Телевізійна трансляція другого півфінального матчу Кубку УЄФА між донецьким «Шахтар» та київським «Динамо», яку 7 травня транслював телеканал «Інтер», зайняла перше місце серед програм за показниками ТВ-аудиторії за день. Показники програми становили: рейтинг — 12,32%, частка — 32,70% (вік від 4 років та старше, вся Україна). 

Всього в Україні другий півфінальний матч між українськими командами дивилися 16 243 095 телеглядачів.

Показники трансляції другого півфінального матчу Кубку УЄФА «Шахтар» — «Динамо» за віковими групами:

Вік

Рейтинг (%)

Частка (%)

4-14 років

6,66

21,75

15-24 років

8,07

30,73

25-39 років

10,06

30,30

40-54 років

13,59

33,83

55-64 років

14,18

31,32

65+ років

20,78

40,67

Показники трансляції другого півфінального матчу Кубку УЄФА «Шахтар» — «Динамо» за регіонами України:

Регіон

Рейтинг (%)

Частка (%)

Київ

13,96

39,59

Східний

15,25

36,63

Західний

11,55

33,11

Північний

9,49

29,42

Південний

11,14

27,96

Центральний

9,46

26,07

Для порівняння, рейтинг трансляції першого півфінального матчу Кубку УЄФА між «Динамо» та «Шахтарем» на телеканалі «Інтер» 30 квітня становив 10,9%, частка — 32,48%.

Довідкова інформація

Короткий опис TВ-панелі GfK Ukraine:

•     Методологія: Електронний вимір аудиторії глядачів за допомогою ТВ-метрів (піплметрів). Інтервал виміру — 1 сек.

•     Генеральна сукупність: Глядачі віком від 4-х років, які мешкають у домогосподарствах, що мають телевізійний приймач, по всій території України.

•     Обсяг вибірки: 2540 домогосподарств (більше ніж 6000 глядачів віком від 4 років і старші).

•     Дослідження включає дві підвибірки — 1600 домогосподарств у містах з населенням більше 50 тисяч мешканців і 940 домогосподарств у селах і містах з населенням менше 50 тисяч мешканців.

Rat% — Рейтинг програми/каналу — середній відсоток глядачів програми/ каналу від загальної кількості людей, що становлять вибірку дослідження.

Shr% — Частка аудиторії програми/каналу — відсоток глядачів програми/ каналу від загальної кількості телеглядачів за період перегляду програми/ каналу.

При розрахунку враховується тривалість перегляду програми/ каналу кожним глядачем (у секундах).

 

***

 

GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group — четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об'єднує 115 компаній у більше ніж 100 країнах світу.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео