27 Ноя 2019, 15:55

FILM.UA Distribution створила Український стенд на American Film Market

6-13 листопада 2019 року відбувся Американський кіноринок – American Film Market. Це найбільший ринок кіноконтенту в світі. Український Культурний Фонд надав FILM.UA Distribution грантову підтримку для реалізації проекту «Організація стенду та скринінгів на для представлення профільній аудиторії фільмів українського виробництва та пошуку потенційних партнерів для їх світової дистрибуції».

Компанією FILM.UA Distribution за допомоги УКФ було створено Український стенд, який мав на меті розповісти фаховій аудиторії з усього світу про українську кіноіндустрію. На стенді були представлені сучасні українські фільми.

Так, хедлайнерами стали «Захар Беркут», «Фокстер і Макс» та «Мавка: Лісова пісня». Із першими двома проєктами кіноспільнота познайомилася й на скринінгах. Крім того, були представлені фільми «Черкаси», «Віддана», «Микита Кожум’яка», «Пригоди Святого Миколая», та «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила». 

Спеціально до AFM було також створено каталог найкращих проектів українського кіно. За результатами конкурсного відбору до нього ввійшли картини «UKE», «Крим, як це було», «Крихка Свобода», «Какофонія Донбасу», «Заборонений», «Рубіж. Операція Грубешів», «Шляхетні Волоцюги», «Speech!ess», «Сказ». 

Українська делегація включала в себе директора FILM.UA Distribution Ігоря Сторчака, менеджера з міжнародних продажів Євгена Драчова, а також Аллу Бєлую – переможницю конкурсу, організованого FILM.UA Distribution разом з Державним агентством України з питань кіно.

По результатам участі FILM.UA Distribution в Американському кіноринку був організований майстер-клас «Як продати український проект на міжнародному кіноринку» на кіностудії FILM.UA. Ігор Сторчак та Євген Драчов поділилися своїм досвідом, проаналізували тенденції світового ринку кіно, розповіли про особливості продажу прав на показ українських фільмів на різні території, розказали про сприйняття українських фільмів у світі та відповіли на питання аудиторії. 

У фаховому супроводженні організації стенду допомагав міжнародний ко-продакшен компанії MediaResoursesManagement на чолі з Любов’ю Крохмальною. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео