У 2019 році в українському сегменті соціальних мереж Facebook та Instagram відбулися дві суттєві зміни чисельності аудиторії. Про це йдеться в дослідженні комунікаційного агентства plusone. Після того, як кількість користувачів обох платформ досягла піку в лютому 2019, адміністрація FB здійснила масове видалення фейкових акаунтів. Тоді кількість користувачів українського Facebook скоротилася з 13 до 12 млн, а Instagram — з 11 до 10 млн. Однак станом на вересень чисельність аудиторії відновилася, йдеться у аналітичному звіті.
За словами керуючого партнера комунікаційної агенції plusone Маргарити Клещаєвої, «За останні 12 місяців український Instagram ріс швидшими темпами, ніж Facebook. Є всі підстави вважати, що у короткостроковій перспективі Instagram стане соціальною мережею №1 в Україні».
Загалом Facebook в Україні користується 31% населення, а Instagram — 26%. В регіональному розрізі спостерігається тенденція — розрив між рівнем проникнення двох соцмереж найменший в областях, де раніше панували російські ВКонтакте та Одноклассники. Єдина область (окрім Донбасу та Криму), де Instagram популярніший за Facebook, — Харківська. Натомість в західноукраїнських областях і в Центрі країни Facebook значно популярніший, що більше схоже на ситуацію в Західній Європі.
В обох соціальних
мережах переважає жіноча аудиторія (61%). Для молоді у віці до 29 років
найпопулярнішою соцмережею є Instagram.
Протягом 2019 року посилилася тенденція
переходу на мобільні пристрої користувачів Facebook. Соцмережею зі смартфону
або планшету користується вже понад 12,3 млн юзерів.