Вчера на Каннском фестивале социальная сеть показала прототип интерактивной мобильной рекламы с эффектом погружения в продукт. Как и в Instant Articles, пользователям не придется покидать приложение, кликнув на рекламу. Скорее всего, это будет мини-версия вебсайта бренда в Facebook. Новый формат нацелен на привлечение рекламодателей, которые обычно выбирают ТВ. Время выхода нового формата еще неизвестно, но видимо, не за горами, так как продукт был представлен рекламодателям.
Новое видео
30 Июн 2022
- Засновник Favbet Foundation передав ЗСУ зброї на 630 тис грн
- Елмо із «Вулиці Сезам» тепер вакцинований
- Пончик Шон: Шон Пенн відвідав Ponchyk Boy у Києві
- «Залишиться мало лайфстайл-блогерів»: відеоінтерв’ю з Мілою Бараєвою
- Old Spice та мережа фаст-фуду запропонували рішення проблеми «м’ясного потовиділення»
- Ешлі Грем та бренд нижньої білизни запустили бодіпозитивну кампанію
- На Кім Кардаш’ян подали до суду
- What if…Українські креативники звертаються до світової спільноти