Еволюційна гонка брендів: коли і навіщо проводити ребрендинг
04 Мар 2020, 14:00

Еволюційна гонка брендів: коли і навіщо проводити ребрендинг

Володимир Кобець, креативний директор Digital Chain, про те, чому брендам важливо час від часу змінюватися

Останнім часом стрічка новин повна ребрендингів компаній з різних сфер та різних куточків світу. Але в тенденції є дві крайнощі: з одних комунікацій не дуже зрозуміло, нащо змінювався стиль, в той час як інші компанії часом вагаються, побоюючись, що їхні перевтілення не зрозуміє авдиторія. То нащо потрібні ребрендинги і коли варто їх проводити?

Володимир Кобець
Креативний директор Digital Chain

Почну, мабуть, з освідчення: я обожнюю бренди. Та й дивно було б не любити те, що оточує тебе з усіх боків. Сьогодні бренди — це природна частина життя. Ми з ними буквально прокидаємося і засинаємо, а іноді не відпускає навіть уві сні (певно, це вже професійна деформація). Бренди як живі організми, які розвиваються, змінюються і часом вмирають — здебільшого ті, чиї керівники хочуть вічно їхати на тому, що один раз круто спрацювало.

Але насправді так не буває. Люди купують нові машини і чомусь не хочуть брати 20-річні моделі; мода плине і те, що було на піку продажів минулого сезону, вже не викликає ажіотажу. Те саме в бізнесі. Еволюційна гонка актуальна всюди і завжди. Саме тому брендам так важливо знаходити свої справжні «голоси» та час від часу змінюватися, дорослішати і залишатися на часі. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кейс: Raketa

Коли ти говориш зі своєю аудиторією про актуальні речі, те, що в цих людей «болить», не треба навіть радикально все міняти. Це наочно показав ребрендинг українського сервісу Raketa. Сучасні доставки — це історія про зручність, доступність, відсутність обмежень. Raketa вже була такою — треба було лише підкреслити її динаміку. Для цього ми створили нову, більш лаконічну версію логотипу, що добре транслює швидкість і зручність сервісу. І сформулювали чітке та зрозуміле повідомлення як основу голосу бренду: зупинимо судочкозалежність!

Бренд отримав власний голос і чітко заговорив зі своїми клієнтами, демонструючи свою унікальність та відповідність сучасним цінностям мешканців великих міст. 

Кейс: масштабування

Ребрендинг — це завжди про розмову, комунікацію. Одна лише зміна логотипу чи кольорів нічого не зробить. Це ніби вирішити для себе: «Все набридло, їду фрілансити на Балі!» — змінити костюм на купальний… і продовжувати відповідати на дзвінки в офісі. На вас хіба що дивно дивитимуться, бо ніхто не зрозуміє, що трапилось.

Тому треба не лише змінюватися, а й підтримувати та розвивати комунікацію далі. Вдалим прикладом є Parimatch, який здійснив ребрендинг минулого року і продовжив втілювати свій образ у нових проявах. Новий амбасадор — Майк Тайсон, яскрава кампанія з ним та епічне повернення Конора Макгрегора. Я тут, звісно, про кампанію Daring to be EPIC — наочний приклад того, як постійно брати високу планку і кожного разу перевершувати самих себе 🙂 Та власне що казати — краще дивитися:  

 

Кейс: Digital Chain

Інший випадок, історія про дорослішання, — це те, що було з нами. За три роки на ринку агентство сформувало класні сервіси, які стали у нагоді 85 клієнтам з різних куточків світу. І ми замислилися: що є нашим головним promise для клієнтів? Як його передати? Ми уявили собі клієнтів та їхній шлях розвитку як ланцюжки ДНК, що формуються і складають сильні бренди, і взяли цей образ за основу. Digital Chain став сплавом усього, що ми досягли, відповіддю на всі питання, відображенням нашого гнучкого, але сильного характеру — що й втілилося в ключовому елементі оновленої айдентики, Liquid metal.

 

Цей ребрендинг — про відповідність внутрішнього і зовнішнього. Про те, щоб бути тим, хто є, про цінності, про гордість за те, що робиш, і розвиток. Невпинний, як рух активного металу та змагання за top of the food chain.  


Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость