Еволюційна гонка брендів: коли і навіщо проводити ребрендинг
04 Мар 2020, 14:00

Еволюційна гонка брендів: коли і навіщо проводити ребрендинг

Володимир Кобець, креативний директор Digital Chain, про те, чому брендам важливо час від часу змінюватися

Останнім часом стрічка новин повна ребрендингів компаній з різних сфер та різних куточків світу. Але в тенденції є дві крайнощі: з одних комунікацій не дуже зрозуміло, нащо змінювався стиль, в той час як інші компанії часом вагаються, побоюючись, що їхні перевтілення не зрозуміє авдиторія. То нащо потрібні ребрендинги і коли варто їх проводити?

Володимир Кобець
Креативний директор Digital Chain

Почну, мабуть, з освідчення: я обожнюю бренди. Та й дивно було б не любити те, що оточує тебе з усіх боків. Сьогодні бренди — це природна частина життя. Ми з ними буквально прокидаємося і засинаємо, а іноді не відпускає навіть уві сні (певно, це вже професійна деформація). Бренди як живі організми, які розвиваються, змінюються і часом вмирають — здебільшого ті, чиї керівники хочуть вічно їхати на тому, що один раз круто спрацювало.

Але насправді так не буває. Люди купують нові машини і чомусь не хочуть брати 20-річні моделі; мода плине і те, що було на піку продажів минулого сезону, вже не викликає ажіотажу. Те саме в бізнесі. Еволюційна гонка актуальна всюди і завжди. Саме тому брендам так важливо знаходити свої справжні «голоси» та час від часу змінюватися, дорослішати і залишатися на часі. 

Кейс: Raketa

Коли ти говориш зі своєю аудиторією про актуальні речі, те, що в цих людей «болить», не треба навіть радикально все міняти. Це наочно показав ребрендинг українського сервісу Raketa. Сучасні доставки — це історія про зручність, доступність, відсутність обмежень. Raketa вже була такою — треба було лише підкреслити її динаміку. Для цього ми створили нову, більш лаконічну версію логотипу, що добре транслює швидкість і зручність сервісу. І сформулювали чітке та зрозуміле повідомлення як основу голосу бренду: зупинимо судочкозалежність!

Бренд отримав власний голос і чітко заговорив зі своїми клієнтами, демонструючи свою унікальність та відповідність сучасним цінностям мешканців великих міст. 

Кейс: масштабування

Ребрендинг — це завжди про розмову, комунікацію. Одна лише зміна логотипу чи кольорів нічого не зробить. Це ніби вирішити для себе: «Все набридло, їду фрілансити на Балі!» — змінити костюм на купальний… і продовжувати відповідати на дзвінки в офісі. На вас хіба що дивно дивитимуться, бо ніхто не зрозуміє, що трапилось.

Тому треба не лише змінюватися, а й підтримувати та розвивати комунікацію далі. Вдалим прикладом є Parimatch, який здійснив ребрендинг минулого року і продовжив втілювати свій образ у нових проявах. Новий амбасадор — Майк Тайсон, яскрава кампанія з ним та епічне повернення Конора Макгрегора. Я тут, звісно, про кампанію Daring to be EPIC — наочний приклад того, як постійно брати високу планку і кожного разу перевершувати самих себе 🙂 Та власне що казати — краще дивитися:  

 

Кейс: Digital Chain

Інший випадок, історія про дорослішання, — це те, що було з нами. За три роки на ринку агентство сформувало класні сервіси, які стали у нагоді 85 клієнтам з різних куточків світу. І ми замислилися: що є нашим головним promise для клієнтів? Як його передати? Ми уявили собі клієнтів та їхній шлях розвитку як ланцюжки ДНК, що формуються і складають сильні бренди, і взяли цей образ за основу. Digital Chain став сплавом усього, що ми досягли, відповіддю на всі питання, відображенням нашого гнучкого, але сильного характеру — що й втілилося в ключовому елементі оновленої айдентики, Liquid metal.

 

Цей ребрендинг — про відповідність внутрішнього і зовнішнього. Про те, щоб бути тим, хто є, про цінності, про гордість за те, що робиш, і розвиток. Невпинний, як рух активного металу та змагання за top of the food chain.  


Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость