Канадский магазин канцтоваров Take Note напомнил о силе бумаги в истории отношений между двумя героями в видео от BBDO Toronto. И хотя многие сейчас не берут ручку в руки, отправляя текстовые сообщения, креативщики считают, что заметки передают более личное и глубокое послание, чем SMS.
Новое видео
05 Июл 2022
- McDonald’s перетворив свій логотип на гойдалку у Дубаї
- Pringles заплатить гроші за роботу у онлайн-грі
- Виробник ортопедичного взуття пояснив, чому воно потворне
- В Україні стартувала інформаційна кампанія на підтримку медиків, поліції та рятувальників
- Масло Мобил 10w 40 – качественная полусинтетика с очищающими добавками
- Уряд США закликає Apple та Google видалити TikTok зі своїх магазинів додатків
- Як війна вплинула на український digital-маркетинг: розповідають спеціалісти зі сфери
- Spotify тестує функцію запису подкастів