13 Апр 2020, 13:23

Для соціального проєкту Rozetka, «Нова Пошта» та фонду «Життєлюб» зняли ролік pro bono

За умов пандемії великі бренди започатковують усе більше соціальних ініціатив з метою бути корисними. Набір «Життєлюб» — це базові продукти для людей похилого віку, що входять до найбільш вразливої до коронавірусу категорії. Завдяки проєкту тисячі пенсіонерів зможуть залишатися вдома і не наражати себе на небезпеку, виходячи надвір. Оплачені набори доставляє «Нова Пошта» разом із соціальними службами.

Fedoriv Agency запропонували свої послуги з розроблення ідеї ролика про проєкт pro bono. На створення ідеї та зйомки у команди пішло 7 робочих днів. До продакшену на благодійній основі прилучилися рекламний режисер Олег Томін й оператор Антон Фурса, а студія 16on9 зорганізувала процес. Знімальну техніку безплатно надали Illuminator Film Service.

«Новий час диктує нові умови роботи: команда перебудувала процеси так, щоб бути максимально гнучкими. Чудово, що найкращі люди індустрії підтримали цей проєкт. В Україні можна робити соціальні проєкти на найвищому рівні», — прокоментували у Fedoriv Agency.

Знімали ролик в умовах карантину із мінімальною кількістю людей. Постійно дезінфікували поверхні та ще до початку фільмування повністю обробили локацію. Уся команда була в захисних костюмах і масках. Також із великою обережністю поставилися до безпеки та здоров’я актриси Валентини Гординської. Під час знімання вона контактувала лише з гримером і оператором, а решту часу перебувала в окремій кімнаті. Частина команди стежила за процесом онлайн — усі дублі передавалися в прямому ефірі. Навіть диктор записував свої репліки вдома.

На ТБ ролик розміщується безкоштовно за медійної підтримки каналів StarLightMedia: СТБ, ICTV, «Новий канал», «Оце ТБ»

Расскажите друзьям про новость

Новое видео