24 Янв 2022, 14:52

Pepsi & Lay’s створили реальну гру всередині месенджера

Агентство Brain Tank за трендами гейміфікації запустило Кіногру для національної кампанії брендів Pepsi та Lay’s, що входять до портфелю компанії PepsiCo. Споживач може відчути кіно не лише на смак, а й повністю поринути у його світ.

Першого січня розпочалася акція «Грай в кіно з Pepsi та Lay’s» з реальною грою всередині месенджера.

Зареєструвавшись у чат-боті, можна обрати героя до смаку: Вікінга, Ельфійку або Вартового Всесвіту. Вони стануть путівниками у грі-подорожі світом кіно з повним зануренням у Кіногру, що триватиме цілих три місяці у всіх куточках України.  

Але головною фішкою є те, що кожен самостійно керує діями свого героя. Саме вам вирішувати, яким буде наступний крок, а результат може виявитися зовсім несподіваним. 

Для кожного персонажа копірайтери прописали кілька сюжетних ліній, а натхненні дизайнери, після перегляду 151-го фільму за різними жанрами, візуалізували все на вищому рівні. 

Команда Brain Tank працювала над проєктом разом із партнерами PepsiCo та Promobil.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео