15 Июн 2021, 10:32

Для COMFY створили ролик у стилі музичного кліпу гуртів 90-их

COMFY разом із креативною агенцією Banda створила нову іміджеву рекламну кампанію. Вона пояснює, чому COMFY —  #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам.

Новий рекламний ролик виконаний у стилі музичного кліпу гуртів 90-их із нативно розставленими домашніми гаджетами на майданчику. Головними героями стали COMFY band — музичний гурт молодих хлопців із драйвовою музикою, танцями й технікою. У кампанії знявся також Ігор Хижняк, CEO COMFY. 

У пісні ролика пояснюється, чому COMFY — це #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам.

«Мало хто любить дивитися рекламу, тому ми зробили таке, що нікого не залишить байдужим. 

У минулому році ми вперше почали говорити про лідерство, використовуючи слоган «COMFY — це #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам», тому настав час розповісти, що за цим #НАМБЕРВАН стоїть. Тим більше, розповісти нам є що й навіть більше!

Наша реклама завжди несподівана, самоіронічна, смілива і при цьому раціональна з точки зору сезону, категорії або товарів. Цього разу ми зробили рекламу про себе, тому що у справжнього лідера така реклама повинна бути.

Ми впевнені, що така іміджева кампанія нікого не залишить байдужим — і це також про те, як бути #НАМБЕРВАН», — Head of Brand content and Creative COMFY Ярослав Чепурняк.

Нова рекламна кампанія буде транслюватися в ЗМІ, на телебаченні й радіо, у діджіталі й магазинах мережі до осені.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео