Держспоживчстандарт має намір створити власний медіа-холдинг. Таке рішення було ухвалене сьогодні на колегії відомства в рамках реалізації Концепції інноваційного розвитку інформаційної політики в системі Держспоживчстандарту в 2007-2010 рр. Згідно затвердженому плану, медіа-холдинг працюватиме на держрозрахунковій основі. У його склад входитиме власна видавнича база і апаратно-студійний комплекс.
Планується, що до складу медіа-холдингу увійдуть: щотижнева газета, інформаційно-аналітичний журнал, тематичне Інтернет-видання. Крім того, в рамках медіа-холдингу передбачається створення спеціальних телепроектів для телеканалів «Інтер», «Перший національний», «Світова служба УТР», а також видання тематичних брошур.