Денис Казван: «Тайм-аут пошел на пользу корпоративному сектору»
17 Май 2016, 15:17
PR

Денис Казван: «Тайм-аут пошел на пользу корпоративному сектору»

В блиц-интервью MMR новый директор по стратегическим коммуникациям Альфа-Банка рассказал о том, что сулит ему новая должность

Еще в конце февраля Денис Казван неожиданно для всех ушел из Нацполиции, взял тайм-аут, чтобы отдохнуть и восстановить навыки сноубордиста на склонах Гудаури. Теперь, видимо хорошо отдохнувши, Денис ставит перед собой новый вызов — финансовый сектор. Имея опыт работы в PR-коммуникациях свыше 12 лет, он взялся за развитие внешних и внутренних коммуникаций, а также сферы корпоративной социальной ответственности Альфа-Банка Украины. В блиц-интервью с Денисом MMR узнал некоторые подробности нового назначения

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Денис, почему вы считаете, что банк русского происхождения и финсектор — это то, что вам нужно сейчас? 

— Ще понад рік тому, думаючи про свій подальший професійний розвиток і послідовну реалізацію себе саме як фахівця з комплексних комунікацій, я усвідомлював, що буду рухатись або в напрямку роботи так чи інакше пов’язаної з державними інститутами і реформами, або в корпоративному сегменті. Після короткого, але неймовірно насиченого періоду роботи над реформою Нацполіції (з боку донорського проекту США) і невеликого періоду перезавантаження (все ж таки останні 10 років я працював в режимі нон-стоп), я прийняв рішення працювати в корпоративній сфері. Пропозиція та попит співпали, і я очолив напрямок стратегічних комунікацій Альфа-Банку Україна, українського комерційного банку з міжнародним капіталом, який входить до приватного інвестиційного холдингу ABH Holding SA із штаб-квартирою в Люксембурзі, який, до речі, оперує в банківській сфері в країнах СНД та ЄС. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Ви питаєте, чому мені саме наразі потрібна робота в банківській сфері – тому що я бачу попереду велике поле діяльності і розвитку з цікавими і масштабними викликами та завданнями в різних сферах, як-то: зовнішні та внутрішні комунікації банку, розвиток проектів із КСО, співпраця з іншими департаментами, розширення присутності в українській банківській сфері.  

Денис Казван
Руководитель Департамента корпоративных коммуникаций lifecell

Додайте ще потужну команду фахівців, яку я зустрів в українському Альфа-Банку, довгостроковий горизонт планування, можливість отримання нових знань. Ну і, авжеж, як багаторічний фанат джазу я не можу не згадати заснований банком провідний європейський фестиваль джазу Alfa Jazz Fest у Львові – і ви побачите, що мотивація та інтерес в мене були потужні.

 

Как вы предполагаете, каким будет основной вызов для вас на новом месте?

— Думаю, що невдовзі робота сама проявить, що буде головним викликом особисто для мене, ну а поки що вже третій день поспіль проводжу насичені зустрічі-знайомства з колегами, зануряюсь у вивчення бізнес-процесів банку, проводжу внутрішній аудит роботи департаменту комунікацій та планую діяльність на майбутнє. 

Расскажите друзьям про новость