Денис, почему вы считаете, что банк русского происхождения и финсектор — это то, что вам нужно сейчас?
— Ще понад рік тому, думаючи про свій подальший професійний розвиток і послідовну реалізацію себе саме як фахівця з комплексних комунікацій, я усвідомлював, що буду рухатись або в напрямку роботи так чи інакше пов’язаної з державними інститутами і реформами, або в корпоративному сегменті. Після короткого, але неймовірно насиченого періоду роботи над реформою Нацполіції (з боку донорського проекту США) і невеликого періоду перезавантаження (все ж таки останні 10 років я працював в режимі нон-стоп), я прийняв рішення працювати в корпоративній сфері. Пропозиція та попит співпали, і я очолив напрямок стратегічних комунікацій Альфа-Банку Україна, українського комерційного банку з міжнародним капіталом, який входить до приватного інвестиційного холдингу ABH Holding SA із штаб-квартирою в Люксембурзі, який, до речі, оперує в банківській сфері в країнах СНД та ЄС.
Додайте ще потужну команду фахівців, яку я зустрів в українському Альфа-Банку, довгостроковий горизонт планування, можливість отримання нових знань. Ну і, авжеж, як багаторічний фанат джазу я не можу не згадати заснований банком провідний європейський фестиваль джазу Alfa Jazz Fest у Львові – і ви побачите, що мотивація та інтерес в мене були потужні.
Как вы предполагаете, каким будет основной вызов для вас на новом месте?
— Думаю, що невдовзі робота сама проявить, що буде головним викликом особисто для мене, ну а поки що вже третій день поспіль проводжу насичені зустрічі-знайомства з колегами, зануряюсь у вивчення бізнес-процесів банку, проводжу внутрішній аудит роботи департаменту комунікацій та планую діяльність на майбутнє.