16 Мар 2018, 15:20

Customer Experience від рostmen на Best Marketing Practices в Чернівцях.

24 березня Ярослав Ведмідь, CEO postmen розкаже про те, чому продукти та сайти ніколи не будуть фінальними на конференції Best Marketing Practices. Оформити акредитацію на фестиваль можна до 16 березня включно. 

Напередодні своєї доповіді Ярослав поділився своїми думками. 

«Більшість сьогоднішніх українських Digital маркетологів прийшли з традиційної індустрії і залишаються носіями застарілих догм і практик. Одним з таких традиційних архаїзмів є надмірна медійність – тобто коли замало уваги уділяється іншим компонентам 4P маркетинг-міксу – продукту, плейсменту (дистрибуції) і прайсингу. В кращому випадку, ці три стовпи підпирають одну велику комунікаційну стратегію, чи брендинг-стратегію, що по суті є вимальовкою кольорових логотипів і придумуванням чудодійних слоганів. Не працює! Сьогоднішній маркетинг – маркетинг продукту і досвіду користувача в першу чергу. Якщо з цими речами все ок – то у маркетологів виходить Amazon чи Tesla. А якщо з цим погано – то виходить Samsung – у який скільки медійних грошей не влий, все рівно прибутків Apple і любові споживача не отримаєш. Я спробую показати чому так і що з цим можуть робити компанії.»

5 WOW-хаків для слухачів 

  • #1 Продукт = досвід – побудуйте петлю від запуску до отримання зворотного зв’язку і удосконалень на його основі.
  • #2 Забудьте про користувачів і згадайте про людей.
  • #3 Зворотній зв’язок – все що треба, щоб з будь-якого продукту зробити wow-продукт
  • #4 Якщо ви створили WOW-продукт чи WOW-сайт – це ненадовго – споживачі скоро пред’являть вам нові вимоги
  • #5 І останнє – якщо ваш продукт гімно – не робіть йому WOW-промо – синдром

«На мою думку, WOW – коли це щире захоплення, що зривається з вуст споживача чи спостерігача маркетингових комунікацій. Super WOW – це таке WOW, яким споживач охоче ділиться зі своїми друзями – в соцмедіа, переповідках і розпускаючи чутки.»

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео