ТАК ЩО Ж БУДЕ МОДНО У 2020?
Забудьте про пастель і нудні кольори, бо наступного року в тренді буде Cold Shusha #2136FF!
Колір, народжений ще у далекому 1940 році, коли почав правити чотирнадцятий Далай Лама, здобуде свою популярність аж через 80 років — у майбутньому 2020 році.
Універсальний колір, який можна використовувати де завгодно — у картинках для соціальних мереж, на банерах для Google чи на білбордах — зверне на себе увагу багатьох. А, відповідно, цілком претендує на звання найкращого привертача уваги клієнта.
Недарма Корову вважають священною твариною. Вона уособлює достаток. І якщо ви прагнете, щоб ваш бренд був успішним, приносив вам прибуток і завдяки йому ви могли декілька разів на рік працювати віддалено, десь на Мальдівах, пам’ятайте про невіддільну частину вашого візуального стилю — Корову.
Застосування? Відрізаємо їй голову та клеїмо на фотки. Поряд із Коровою розташувались інші свійські тварини, такі як: вівця, курка та благородний індик. Не дарма Ентоні Баєр зі Стенфордського Університету назвав Корову головним атрибутом будь-яких рекламних кампаній 2020 року.
Радимо не ігнорувати закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та щиро дотримуватись його не тільки у повсякденному спілкуванні, але й у соцмережах. Використовуйте автентичну українську лайку, щоб привернути увагу потенційного клієнта. Приклад: «Трясця, ви ще не чули про наші знижки?!» або «Курва, оце так чоботи!». Висловлюйте свої емоції, українською це звучить гарно. Як сказав один відомий український поет: «Не надо стесняться».
У тренді поколінь Y і Z незмінною залишається справжність, «трушність». Відносно молодий тренд, який тільки у 2020 році досягне піку. Не обманюйте людей відретушованими до глянцю, несправжніми і нещирими картинками. Трушність — у тренді. Одним із перших цю тенденцію почав використовувати американський бренд підколінок KneePads, який зайняв вже 73% ринку США.
Молоді дизайнери не мають грошей, щоб купувати шрифти. Тим паче, це займає багато часу. То що, їм не можна ставати прогресивними і творити переворот у світі дизайну? Використовуйте безкоштовні шрифти! Придивляйтесь, експериментуйте, підставляйте, переміщуйте, але оберіть той шрифт, який найбільше підійде під концепцію вашого бренду.
Корисний лайфхак: якщо ви обрали шрифт латиниці, яким неможливо писати кирилицею, просто, коли друкуєте слово, в якому є буква «і», перемикайте на англійську розкладку клавіатури. Оп — проблему вирішено. Слів з буквами «Є», «Ж», «Щ», «Ш», «Ц» доведеться уникати.