Согласно данным, собранными Visual Capitalist, за 1 минуту происходит 1 млн заходов в Facebook, просматривается 4,5 млн видео на YouTube, происходит 1,4 млн свайпов в Tinder, и 41,6 млн сообщений отправляются на WhatsApp и в Facebook Messenger. В это же время происходит 3,8 млн запросов в Google, 347,222 скроллов в Instagram, и почти один миллион долларов тратится в онлайне. В 2019 году Netflix почти в три раза увеличил количество людей, просматривающий его контент, чем это было в прошлом году, а Instagram почти удвоил количество пользователей, которые прокручивают ленту на платформе.
Новое видео
27 Май 2022
- У Сінгапурі створили пиво зі стічних вод
- На захисній конструкції пам’ятника у Києві намалювали його силует
- D&AD Awards 2022: хто отримав головну нагороду
- «Мамо, я бачу війну»: найбільша колекція дитячих малюнків про війну в Україні
- В Україні створили онлайн-бібліотеку обкладинок світових ЗМІ про війну
- Інвестори Twitter подали до суду на Ілона Маска
- Контекст війни в рекламі під час війни: як не зашкваритися
- Favbet заявляє, що не працює в росії та білорусі і не приймає ставки від їх громадян PARTNER