«Чернігівське» призвало украинцев поверить в себя и свои силы.
27 Мар 2017, 14:53

«Чернігівське» призвало украинцев поверить в себя и свои силы.

Украинский пивной бренд и TBWA Ukraine разработали новую коммуникационную платформу и запустили имиджевую кампанию, пригласив на ведущие роли реальных людей ― молодых украинских музыкантов, бегуна-марафонца с ограниченными возможностями, талантливого стартапера и, тех, кто варит пиво на Черниговской пивоварне. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость