Частка «платників в Інтернеті» в Україні зросла
28 Май 2021, 17:27

Частка «платників в Інтернеті» в Україні зросла

Про це свідчать дані дослідження Kantar MMІ Україна.

У березні 2021 року вже 62% українських інтернет-користувачів у віці 16-65 років декларували, що сплачували товари та послуги через Інтернет. Це на 22% більше в порівнянні з докарантинним початком 2020 року. Ріст відбувся завдяки частці активних «платників в Інтернеті» – тих, хто оплачує товари та послуги в інтернеті хоча б раз на місяць: у березні 2020 року їх було 29%, а в 2021 році стало 43%.

Оплата в

Найактивніші користувачі е-платежів – люди у віці 30-39 та 40-54 років. Їм більш притаманно оплачувати товари та послуги через Інтернет, аніж населенню у цілому. Серед цих аудиторій частка «платників в Інтернеті» за рік виросла найбільше – з 54% до 71% та з 50% до 70% відповідно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Оплата телефоном

47% інтернет-користувачів у віці 16-65 років в містах з населенням 50К+ оплачує товари та послуги телефононом. Серед жителів Києва таких вже 51%.

Частка тих, хто платить телефоном кожного місяця, виросла з 25% до 33% (приріст 32%). Серед фінансово активної аудиторії у віці 30-39 років частка тих, хто платить телефоном щонайменше раз на місяць, виросла з 27% до 42%.

Також стрімкий ріст безконтактних оплат телефоном за 6 місяців продемонстрували жителі великих міст з населенням 500 тисяч і більше – з 40% до 48%.

Варто зауважити, що нині відсутні непоборні бар’єри до розрахунків в інтернеті для більшості опитаних. 40% тих, хто не здійснював оплати в інтернеті, кажуть, що просто «не було необхідності». Лише 6% опитаних вважають, що це небезпечно.

«Розрахунки в інтернеті та безконтактні платежі стають буденністю для українського споживача. Головне, щоб розвиток платіжної інфраструктури в нашій країні не зупинявся», — зауважила Ольга Капустян, Керівниця проєкту Kantar MMI.

Расскажите друзьям про новость