15 Апр 2021, 18:01

Burda Media Influencer проведе безкоштовний онлайн-воркшоп на тему інфлюенсер-маркетингу

Burda Media Influencer запрошує взяти участь у онлайн-воркшопі «Інфлюенсер-маркетинг 2021: досвід українських і світових брендів, найяскравіші кейси, практичні поради».

Програма:

  • Бренд і споживач. Як змінилась комунікація між ними під час пандемії?
  • Світові тренди інфлюенсер-маркетингу на прикладах колаборацій брендів і блогерів
  • Український досвід, або Як бути в тренді. Історії успіху у взаємодії з інфлюенсерами
  • Вихід на міжнародні ринки із залученням локальних інфлюенсеров. На що звернути увагу?
  • Вікно в ЄС. Як запустити кампанію в Польщі, спланувати процес? Практичні інструменти, рекомендації тощо

Своїм досвідом поділяться:

  • Анна Галайко, керівниця агенції Burda Media Influencer і WOM-платформи Naprobu.ua. Понад 15 років досвіду розвитку й управління проєктами на ринку інформаційних технологій та реклами.
  • Вікторія Дей, фахівчиня з комунікацій. У минулому — PR-менеджерка rabota.ua, Рітейл Груп («Велика кишеня», «Велмарт»). Також свого часу очолювала департамент креативних розробок Burda Creative Group (Ukraine).
  • Марта Вироба (Marta Wyroba), менеджерка з інфлюенсер-маркетингу і голова команди діджитал-розробок для кампаній з інфлюенсер-маркетингу у Burda Media Poland. Майже 12 років досвіду.

Захід відбуватиметься онлайн 21 квітня з 12:00 до 14.00.

Він є безкоштовним

Варто лише зареєструватися за посиланням

Расскажите друзьям про новость

Новое видео