Пивной бренд раздаст 65 000 стаканов фанатам «Нью-Ингленд Пэтриотс» в четверг вечером во время открытия сезона НФЛ. Во время каждого тачдауна в течение сезона стаканы будут светиться. Но для этого фанатам необходимо загрузить приложение на Android или iPhone, а также разместить смартфон недалеко от стакана. Бренд также продаст 28 300 стаканов по цене $18 на сайте. Цифра отдает дань возвращению команды в ранг победителей на прошлогоднем Суперкубке, где она вначале сильно уступала «Атланте Фэлконс».
Новое видео
06 Авг 2022
05 Авг 2022
- Єва Лонгорія стала джином у новій кампанії L’Oréal Paris
- Чотири бабусі стали героїнями рекламного ролику туристичної кампанії
- Лісова пожежа в рекламі пивного бренду нагадує про кліматичну кризу
- 66% українців обирають Telegram для новин: дослідження використання соцмереж під час війни
- Кількість людей із ожирінням зменшилася через заборону реклами в британському метро
- Balenciaga представила сумку у формі мішка для сміття за $1790
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ