Бренд держави вдома і у світі: антикризовий менеджмент на PR-марафоні #7.
07 Фев 2019, 11:47

Бренд держави вдома і у світі: антикризовий менеджмент на PR-марафоні #7.

28 лютого на PR-марафоні #7 виступить постійний представник України в Раді Європи Дмитро Кулеба з темою «Бренд держави вдома і у світі: антикризовий менеджмент»: «Після роботи з брендом держави є два базових шляхи – в рехаб або в топи антикризових комунікацій. За останні чотири роки багато було зроблено, щоб зрозуміти, що таке бренд сучасної України, як він працює, кому він потрібен (спойлер: всім, кому потрібна держава), і як витягнути його з безперервних криз. Про це і поговоримо».

Після доповіді Дмитро вперше презентує свою книгу «Війна за реальність: Як перемагати у світі фейків, правд і спільнот» – справжній посібник з захисту персональних даних, розвитку критичного мислення та протидії маніпуляціям в епоху масової інтернетизації та діджиталізації. Книга буде корисна не лише медійникам та комунікаторам, але й у першу чергу всім тим, хто має сторінку в Facebook, любить читати Twitter, дізнається новини з сайтів інформагентств та взагалі використовує інтернет не лише для того, щоб подивитися смішні ролики.

Книга з’явиться на полицях книжкових магазинів на початку березня, але гості PR-марафону #7 зможуть купити книгу з автографом Дмитра вже 28 лютого на івенті за спеціальною ціною! 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Коли: 28 февраля 2019 года

Де: Atlas (ул. Сечевых Стрельцов, 37-41)

Купить билет

Расскажите друзьям про новость