Бренд держави вдома і у світі: антикризовий менеджмент на PR-марафоні #7.
07 Фев 2019, 11:47

Бренд держави вдома і у світі: антикризовий менеджмент на PR-марафоні #7.

28 лютого на PR-марафоні #7 виступить постійний представник України в Раді Європи Дмитро Кулеба з темою «Бренд держави вдома і у світі: антикризовий менеджмент»: «Після роботи з брендом держави є два базових шляхи – в рехаб або в топи антикризових комунікацій. За останні чотири роки багато було зроблено, щоб зрозуміти, що таке бренд сучасної України, як він працює, кому він потрібен (спойлер: всім, кому потрібна держава), і як витягнути його з безперервних криз. Про це і поговоримо».

Після доповіді Дмитро вперше презентує свою книгу «Війна за реальність: Як перемагати у світі фейків, правд і спільнот» – справжній посібник з захисту персональних даних, розвитку критичного мислення та протидії маніпуляціям в епоху масової інтернетизації та діджиталізації. Книга буде корисна не лише медійникам та комунікаторам, але й у першу чергу всім тим, хто має сторінку в Facebook, любить читати Twitter, дізнається новини з сайтів інформагентств та взагалі використовує інтернет не лише для того, щоб подивитися смішні ролики.

Книга з’явиться на полицях книжкових магазинів на початку березня, але гості PR-марафону #7 зможуть купити книгу з автографом Дмитра вже 28 лютого на івенті за спеціальною ціною! 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Коли: 28 февраля 2019 года

Де: Atlas (ул. Сечевых Стрельцов, 37-41)

Купить билет

Расскажите друзьям про новость