11 Мар 2020, 15:00

БКК – це еклерно! Виробник кондитерської продукції нагадав про дитинство

Vandog Agency створили локальну рекламну кампанію для відомого виробника кондитерської продукції Київського БКК. Традиційна рецептура, якої компанія дотримується вже 90 років, робить їх торти і тістечка дуже якісними і смачними. Вона гарантує віддану любов цілого покоління споживачів та створює конкурентну перевагу БКК на ринку.

Проблема полягала в тому, що супермаркети, випускаючи вироби під своїми торговими марками, витісняють інших гравців. При цьому вони часто використовують замінники, ароматизатори, підсилювачі, тоді як БКК – це завжди якісні інгредієнти.

У процесі роботи ми з’ясували, що найпопулярніший продукт лінійки виробника – еклери. Тож для них народилась ідея — як у дитинстві, так і в дорослому житті, еклери БКК такі ж смачні. Для реалізації ролика була обрана лаконічна стилістика з відеоприйомом з 80х-90х, на яких зросла цільова аудиторія. 

«БКК – це еклерно!» – означає смачно, якісно, прикольно. Харків, звідки почалася рекламна кампанія у метро та діджиталі, вже підхопив цю фразу. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео