23 Янв 2008, 13:12

Бюджет Києва та зовнішня реклама

Бюджет Києва та зовнішня реклама

Асоціація зовнішньої реклами України з нетерпінням чекала затвердження бюджету міста Києва на 2008 рік.

 

І не лише тому, що всі ми є свідомими жителями столиці, яким не байдужий соціально-економічний розвиток міста. В першу чергу, рекламну громадськість цікавили показники планових надходжень до міської казни від реклами, а саме – очікуваний сукупний розмір плати за право тимчасового використання місць, що належать до комунальної власності, для розташування засобів зовнішньої реклами.

 

Адже дані цифри після затвердження стають обов'язковим до виконання планом не лише для профільних чиновників міської влади, але й, опосередковано, для операторів столичного ринку зовнішньої реклами, що, під наглядом КМДА, своїми спільними зусиллями і формують цю статтю доходів міського бюджету.

 

Отже: за офіційними даними, в бюджеті Києва на 2008 рік запланований об'єм доходу від плати за розміщення зовнішньої реклами становить 120 млн. грн.

 

Для порівняння, в 2007 році аналогічна стаття кошторису передбачала доходи у розмірі 95 млн. гривень. Окреслені Київською міською владою “горизонти” на 2008 рік налаштовують учасників ринку на обережний оптимізм, хоча і з декількома “але”.

 

Зростання запланованих надходжень від реклами до бюджету на 26% відсотків можна назвати досить значним, виходячи з ряду факторів. По-перше, загальна динаміка інфляції в країні (близько 15% у 2007 р., обережні очікування в цьому році) отримала своє відображення у затвердженому в серпні 2007 року підвищенні тарифів (в середньому на 17-20%).

 

По-друге, досі нерівномірно засідає Комісія з питань реклами, не ухвалюються протоколи, а отже, ніхто не ставить законних конструкцій. Тобто немає зростання кількості реклами. Таким чином, подібне збільшення бюджетних очікувань досі не отримало реального наповнення.

 

Втім, затверджений Порядок розміщення зовнішньої реклами, а також процес реформування галузі та профільних робочих органів, свідчать про початок конструктивної співпраці та розвитку рекламної інфраструктури міста. Тож ми сподіваємося, вже в лютому зовнішня реклама Києва розпочне свій стабільний еволюційний розвиток, і затверджені цифри бюджету Києва продемонструють прагматичний підхід міської влади до темпів розвитку галузі.

 

Залишається сподіватись, що київські чиновники не почнуть шкодити самі собі: адже не виконати затверджений план надходжень можна лише шляхом подальшої конфронтації із учасниками ринку, непрофесійними та поспішними рішеннями, встановленням “неофіційних” мораторіїв, тощо. Хочеться вірити, що подібні “непорозуміння” залишились в старому, 2007 році.

 

Асоціація зовнішньої реклами України

Расскажите друзьям про новость

Новое видео