22 Июл 2021, 13:51

Біг як благодійність: кейс компанії Автострада #ТвоїКілометриРятуютьЖиття

Місяць тому компанія Автострада запустила благодійну акцію #ТвоїКілометриРятуютьЖиття для того, щоб зібрати кошти на обладнання в Інститут Педіатрії, Акушерства та Гінекології (ІПАГ). За цей час до ініціативи долучились 1,5 тисячі людей, які вже пробігли 100 000 км.

Чому?

Автострада — соціально-відповідальна компанія, яка працює у 11 областях України й в кожній з них стало реалізує ті чи інші ініціативи: власним коштом відновлює інфраструктурні об’єкти, підтримує дитячі будинки, організує заходи з донації крові. Проте, прийшов час масштабуватися — ми вирішили зробити акцію, яка б об’єднала усі регіони та залучити до неї не лише нашу команду, але й людей, які відчувають потребу допомагати, проте не знають як. Питання «Як?» було і в нас: ми не працюємо на ринку B2C і не могли передавати одну гривню, наприклад, з кілограму зробленого асфальтобетону. Тож вирішили поєднати корисне з корисним, а саме благочинність та спорт: зробити біговий проєкт, де кожен би зміг «заробляти» кошти на добру справу, просто вийшовши на пробіжку.

Ідею ми обговорили з Машею Єфросиніною та фондом «Твоя Опора», які стали одним з наших партнерів. Другим — Run Ukraine. Адресатом обрали київський Інститут Педіатрії, Акушерства та Гінекології (ІПАГ). Мета акції — зібрати кошти на купівлю двох реанімаційних місць для новонароджених. Це обладнання — шанс на життя для недоношених діточок з екстремально низькою масою тіла та немовлят з найскладнішими патологіями. Щороку реанімаційне відділення ІПАГУ приймає близько 200 дітей та їх мам, яким більше ніде не можуть допомогти.

Як? 

Акумулювати кілометри вирішили через спортивний додаток Strava, у ньому зручний механізм для розрахунку набіганих кілометрів для загального заліку: бігун вступає в нашу групу і автоматично заробляє 10 грн на кожному кілометрі для акції. 

Звісно, перед стартом проєкта, у нас була величезна спокуса організувати великий забіг, але ретельно зваживши усі епідеміологічні ризики, ми її перебороли. Лише організували невеликі пробіжки для наших офісів. Це дало поштовх для наших співробітників бігати, витягувати на пробіжку родину та друзів, ділитися фотографіями у власних соцмережах.

Анонсували акцію одразу на трьох майданчиках. На фейсбук-сторінці Маші Єфросиніної, ресурсах «Твоєї Опори» і на facebook.com/Autostrada.tradegroup, вийшовши зі звітом з першої офісної пробіжки. Поступово більшу частину активностей перевели на власну фб-подію та в інстаграм.

До комунікації долучились Run Ukraine, запропонувавши своїм марафонцям та півмарафонцям збирати кілометри для проєкту, ми ж підтримуємо інтерес до акції постами з кількістю зібраних км, а щотижня розігруємо невеликі тематичні презенти для активних бігунів.

Проміжні результати

У нас були застереження, що не встигнемо набігати необхідні 150 тис. км. У разі такого сценарію готувались помножити загальний залік кілометрів на два. Але зараз вже бачимо, що цього робити не знадобиться. За місяць наші бігуни набігали майже 100 тисяч кілометрів. У групі в Strava зараз 1,5 тис. учасників, у фб-події — 777. Кількість людей та кілометрів кожного дня зростає. 

Звісно, перші кілька тижнів бігали здебільшого наші співробітники та команди інших компаній холдингу MS Capital, куди входить Автострада. Це зіграло нам в плюс у питанні внутрішньої комунікації, згуртувало колег — у багатьох з’явився новий спільний інтерес. 

Під кінець червня почали приєднуватись бігуни з різних міст України, вони ділились проєктом в місцевих спорт-групах, робили сторіз з пробіжок та пости у Strava. Найприємніше те, що до ініціативи долучились жінки, які стикнулись з проблемою передчасних пологів і тепер активно збирають гроші задля допомоги мамам, які опинились у таких самих обставинах.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео