Як Banda створила брендинг попкорну Pumpidup від Планети кіно
05 Май 2020, 18:28

Як Banda створила брендинг попкорну Pumpidup від Планети кіно

Pumpidup — це попкорн від Планети кіно, який не смажиться на олії, а вибухає завдяки гарячому повітрю, що вже робить його більш корисним і нежирним. Але до користі йому додали і кайф — до звичних смаків додали васабі, шоколадне печиво, супер сир та нашого улюбленця — карамель+сир.

Заїдати емоції попкорном і, справді, добре виходить, але життя не менш яскраве і його теж хотілося би чимось зажувати. Так з’явилося наше повідомлення: «Дивись життя».

Дизайн

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ілюстрації на пачках Pumpidup — це прикольні каракулі. Це не тому, що дизайнер агенції погано малює, а тому що будь-яка грандіозна історія починається з начерку.
Це такі історії, які б могли намалювати люди. І вони можуть. Спеціально для цього ми створили сайт, де можна намалювати власний сюжет. Так брендинг буде рости,  розвиватися і змінюватися разом з аудиторією.

Що значить Pumpidup?
Це вигук, лайка, овації, здивування. Все те, для чого немає слів, тепер —  Pumpidup! Тому ми оформили наше лого у різні бабли — для різних емоцій.

Расскажите друзьям про новость