Ajax Systems рятує від неідеального світу в 360° кампанії
06 Окт 2021, 13:55

Ajax Systems рятує від неідеального світу в 360° кампанії

Ajax Systems разом із Fedoriv Agency та рекламно-комунікаційним холдингом NCG (Nostra Communications Group) запустили масштабну промокампанію — захист для неідеального світу.

Запуск реклами планується на телебаченні, LED-екранах та бордах по всій країні, на радіо, у найбільших продовольчих та будівельних супермаркетах, і, звичайно, digital-просторі (соцмережі, Spotify, інфлюенсери тощо). Вперше показ реклами відбувся на стрімінговому сервісі MEGOGO під час бою Олександра Усика з Ентоні Джошуа.

Ajax Systems, як digital-native компанія, завжди фокусувалася саме на цифрових каналах просування. Проте з часом ми зрозуміли, що для охоплення масової аудиторії цього недостатньо. Тому поставили за мету запустити потужну кампанію 360°, що виведе знання бренду Ajax за межі Facebook-баблу на загальнонаціональний рівень, при цьому без акценту на страху і залякуванні, як це притаманно для реклами на ринку безпеки.
Валентин Гриценко
CMO Ajax Systems

Іміджевий 20-секундний ролик доповнюють три 15-секундні ролики, що демонструють роботу окремих датчиків Ajax.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Над зйомками ролику працювала студія NO STARS із зірковим литовським режисером Ігнасом Йонінасом, який має великий досвід зйомок рекламних кампаній та кіно. Для посилення ефекту одномоментності ролик знятий одним кадром, а реальність катастрофи демонструють справжній вогонь, вода і грабіжники. Спеціально для зйомок у павільйоні побудували локацію з ліфтом, коридором та квартирою.

За статистикою, у європейських країнах на кшталт Норвегії, Іспанії чи Великобританії показник частки житла, у якому встановлена сигналізація, може сягати 50% — тобто майже у кожній другій домівці встановлена система безпеки. Водночас в Україні цей показник ледь дотягує до 7%.

Мета нової промокампанії — зробити Ajax синонімом категорії безпеки і сформувати чіткий зв’язок у цільової аудиторії «якщо система безпеки — то Ajax».

За рахунок універсального сюжету кампанія легко адаптується для інших країн. Після флайту в Україні, Ajax планує локалізувати кампанію і для інших цільових ринків.

Расскажите друзьям про новость