04 Фев 2020, 11:30

2019-й рік був успішним для зовнішньої реклами, і 2020-й продовжить цей тренд

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) підготував звіт за результатами 2019 р. За результатами дослідження, доля зовнішньої реклами з-поміж інших медіа лишається високою і стабільною — майже 18 %, що пояснюється гарними охоплюючими можливостями Outdoor-медіа та конкурентною вартістю контакта.

Реформи зовнішньої реклами, що проводилися міськими адміністраціями у партнерстві з компаніями-операторами, поступово зменшують кількість носіїв формату 3х6 м, сьогодні його доля 48 %, хоча він лишається провідним форматом українського Outdoor для розбудови охоплення. Долі інших популярних форматів, як призми і сітійлати, стабільна протягом 2 років, однак у 2019 р. на 4 % зросли інвестиції рекламодавців у скроли — динамічний інвентар міського середнього формату. ІКЗР у цілому позитивно оцінює реформи ринку зовнішньої реклами і вважає, що вони сприяють збільшенню ефективності Outdoor-медіа. 

Незмінною лишається п’ятірка міст-лідерів ринка: Київ, Одеса, Дніпро, Харків та Львів. На столицю припадає ¼ від загальної кількості рекламного інвентаря і 37 % рекламних бюджетів.

За результатами року на 1-му місті серед категорій рекламодавців — Торгівля, на 2-му місті — категорія «Нерухомість». Соціальна реклама, яка була лідером у 1-му півріччі 2019 р. завдяки політичним кампаніям, за результатами року на 3-му рядку рейтингу провідних категорій рекламодавців.

 

У звіті окремо показані дані за грудень 2019 р., оскільки внаслідок трансформаційних процесів у зовнішній рекламі й додавання у моніторинг та аналіз цифрових панелей зазнав змін список рекламних операторів за кількістю інвентаря. Сьогодні ТОП-4 операторів ринка та їх долі у кількості площин: BigBoard Ukraine — 10 %, РТМ-Україна — 8 %, PRIME Group — 7 %, Octagon Outdoor — 6 %. У грудні 2019 цифрові панелі становили майже 3 % від усіх форматів українського Outdoor-ринка з прогнозованою тенденцією більш ніж 100%-го зростання. Що говорить про стрімкий розвиток Digital Outdoor, адже на початок минулого року чисельність цифрового інвентаря була не більшою за кілька десятків площин, а самі панелі не були представлені у дослідженнях і моніторингу зовнішньої реклами. 

В ІКЗР певні, що 2020-й рік буде успішним для зовнішньої реклами і пропонують ознайомитися зі звітом за рік минулий на сайті індустріального об'єднання. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео

Добро пожаловать на новый mmr.ua. Прямо сейчас мы обновляем сайт свежими материалами. Сайт работает в тестовом режиме.
Hello. Add your message here.