«1+1» в Інтернеті стане більше
Зараз «1+1», окрім офіційного сайту 1plus1.tv, має портал новинhttp://news.1plus1.ua/ та окремі ресурси, присвячені деяким програмам – «Танці з зірками», «Найрозумніший» та «Ключ від спокуси».
За словами керівника нових напрямків бізнесу каналу «1+1» Андрія Шеховцова, відповідно до прогнозів компанії Cortex, у 2012 році ринок інтернет-реклами становитиме 75 мільйонів доларів, що становитиме від 4,5 до 5% загального ринку медійної реклами. Саме тому «1+1» спільно з inMind та GFK провів низку досліджень, які, на думку пана Шеховцова, доводять, що Інтернет є необхідним для телевізійної компанії.
«Ми плануємо оновлення офіційного сайту та розвиток у межах його структури підсайтів окремих програм, — заявив Андрій Шеховцов. – Окрім цього, планується оновлення сайту програми «Найрозумніший» та новинного порталу і створення нових сайтів розважальних проектів каналу».
Головною перевагою онлайн-ресурсів «1+1» представники каналу вважають їх мультимедійність та наявність нових рекламних пропозицій. За словами керівника відділу продажів Інтернет-ресурсів «1+1» Оксани Лазарук, компанія, окрім традиційного набору банерної реклами, пропонує можливості для розміщення рекламних матеріалів під роликами, що демонструватимуться на сайтах каналу.
Нагадаємо, у 2007 році компанія Central European Media Enterprises – власник 60% «1+1» — оголосила розвиток інноваційних медіа, зокрема онлайн-проектів, стратегічним напрямком своєї роботи в Україні.