На правах реклами
18+ Цей продукт містить нікотин та викликає залежність.
Тільки для повнолітніх осіб, які споживають нікотин.
VELO — безтютюнові нікотинові паучі родом зі Швеції. Продукт належить до поки що нової для українського споживача категорії і змінює уявлення про класичний спосіб споживання нікотину. А це значить, що перед маркетинговою командою БАТ постає задача формування нової поведінкової моделі. Отже редакція MMR разом з експертами вирішила розібратися в тому, як бренду вдалося сміливо заявити про себе за допомогою оновленого бренд-коду.
Про продукт та його цільову аудиторію
Перш ніж описувати маркетингові стратегії, варто поговорити про сам продукт. VELO обирають амбітні шукачі пригод, готові до активних змін і відкриті для інновацій. Це люди, що хочуть жити на повну та прагнуть досягти більшого, проте не завжди знають, як це зробити. Вільні та сміливі, вони у будь-яких обставинах залишаються собою і не бояться вийти за рамки звичного.
VELO продається у всіх регіонах України в традиційних роздрібних каналах. З огляду на те, що онлайн-покупки стають все більш популярними серед українців, VELO також можна замовити онлайн на веб-сайті, на власній сторінці інстаграм і в телеграм-каналі VELO_UA_BOT.
Місія VELO
Активна людина, що любить подорожувати та прагне розкрити свій потенціал, цінує зручні і практичні речі, які полегшують життя. Саме таким критеріям відповідає VELO, що забезпечує споживачів альтернативним нікотиновим продуктом, який можна споживати в будь-який час, де завгодно і не приносити дискомфорт оточуючим.
Новий бренд-код
Нещодавно компанія «Бритіш Американ Тобакко» (БАТ) провела ребрендинг і оголосила про вихід на український ринок оновленої серії нікотинових паучів без тютюну. При цьому ребрендинг не пов’язаний зі зміною портрета споживача. Новий бренд-код ще більше втілює в собі всі риси користувача продукту, який інтуїтивно відчуває тренди та обирає сучасні рішення, що підкреслюють свободу та допомагають виразити себе.
Тож основна ідея нового бренд-коду — надати форму, перетворити бренд та продукт на початок та завершення історії про розширення можливостей героїв бренду, амбіційних авантюристів. Для цього стрілка VELO, символ бренду, служить пусковим механізмом дії, в якій ми бачимо героя в той самий момент, коли він наважився по-справжньому насолодитися життям.
Щоб виділити дію та висловити безтурботне почуття, агенція, що займалася розробкою бренд-коду, створила унікальну ілюстрацію до кожної графіки. Також вона розробила заголовки, що описують дію так, ніби хтось із героїв робить це прямо зараз. Дизайн банки VELO надає значення кожній історії розширення потенціалу.
Бренд, герой і продукт природно інтегруються та створюють історію, з якою можна законектитися та відчути прилив натхнення.
Що змінилося і що залишилося незмінним
Новий бренд-код передбачає оновлений дизайн банки VELO. Проте 5 смаків, що вже отримали схвальні відгуки споживачів, залишилися незмінними: лісові ягоди, тропічні фрукти, морозна м’ята, крижана м’ята та журавлина. Можна також вибрати міцність паучів: від найменшої з двома крапками на етикетці до найбільшої з п‘ятьма крапками.
Однак бренд не стоїть на місці ― зараз команда БАТ працює над розвитком категорії для поліпшенням споживчого досвіду з продуктом.
Незмінними залишилися і переваги нікотинових паучів, що були винайдені у Швеції:
- Якісні інгредієнти.
- Зручність у використанні. Споживачеві більше не потрібно шукати спеціально облаштоване місце для куріння, де він міг би не завдавати незручностей людям навколо.
- Гігієнічний досвід з початку до кінця. Паучі залишаються білими до, під час та після використання.
- Скандинавська спадщина. Якісний продукт, розроблений на батьківщині сучасного перорального нікотину.
- Різноманітні смаки. Вражаючий діапазон смакових компонентів, що забезпечують чуттєвий досвід.
- Без тютюну. Нульовий вміст тютюну для сучасних споживачів.
- Унікальні технології. Вирізняють VELO серед усіх конкурентів.
Канали комунікації зі споживачем
Процес просування нового нікотинового продукту має відомі складнощі. Потрібно не лише привернути увагу споживача і зацікавити його. Потенційний користувач часом потребує інформації, як використовувати продукт. Отже, щоб достукатися до свого споживача і надати йому всебічну інформацію, VELO комунікує з потенційним та наявним клієнтом як за допомогою власних консультантів, так і в digital-просторі:
- Консультант — розповідає потенційному споживачеві про категорію, продукт та навчає правильному користуванню паучами VELO.
- Служба підтримки — завжди готова допомогти й відповісти на питання потенційних і існуючих клієнтів.
- Соцмережі (Інстаграм & FB) — містять різноманітну інформацію як про продукт, так і про бренд. Також через дайрект або месенджер можна отримати відповідь на будь-яке питання.
- Telegram чат-бот — містить різноманітну інформацію як про продукт, так і про бренд.
- Веб-сайт — надає багато різної інформації як про продукт, так і про бренд.
До речі, нині, замовляючи на сайті одну банку VELO, другий продукт отримуєте тільки за одну гривню. Деталі спеціальної пропозиції можна знайти на сайті VELO. Дана пропозиція діє з 15 лютого по 15 березня 2021 р.
Що кажуть експерти про новий бренд-код?
Для того, щоб оцінити ефективність ребрендингу, ми запитали, як оцінюють новий бренд-код експерти. Нашими співрозмовниками стали Захарій Сердюк, засновник та креативний директор koroche.agency, Олександр Бухтіяр, PRman, співзасновник групи компаній Lodka Group, та Євген Таллер, CEO інфлюенсер-маркетинг агентства WhyNot? Enot, блогер.
Про редизайн
Кожен редизайн бренду — це добре. Адже це означає, що бренд не просто чекає на увагу споживачів, а шукає нові шляхи комунікації з ними та йде в ногу з часом.
Про новий слоган
Новий слоган, як на мене, відображає легкість. Продукт VELO вирішує ряд незручностей, що пов’язані зі споживанням нікотину, і у людини є як мінімум 40 додаткових хвилин в день, 3 години на тиждень, 14 годин в місяць. Дій, живи, відкривай нове. Про час не турбуйся, адже #утебеєVELO.
Які канали комунікації порадите?
- Будь-який канал комунікації повинен бути в вертикальному форматі, адаптований під смартфони. Звичні рамки прайм-тайму вже давно змінилися. Зараз прайм-тайм — це час, коли людина прокинулася і відразу занурилася в смартфон. Тому я б рекомендував розглянути подачу контенту тільки на тих платформах, що ми використовуємо на смартфонах.
- Офлайн-івенти. ЦА бренду активна — для того, щоб її зачепити, потрібен контент, який їм цікавий і в якому вони можуть взяти участь. Помилково думати, що, беручи участь в івентах, потрібно робити акцент тільки на бренд. Робіть акцент на людях, влаштовуйте акції, розіграші. Це може бути бренд-зона або власний івент, який об’єднує людей. VELO дає їм простір для знайомств, відпочинку, створення чогось нового.
Ідеальний амбасадор VELO — який він?
У нас в агентстві ми називаємо таких людей протагоністами. Головний герой, припустимо, його ім’я — Максим. Максим працює у сфері розробки мобільних додатків. Він часто подорожує по роботі і проводить в літаках від 6 до 12 годин. У вільний між зустрічами час досліджує нові місця. Життя його складається з челенджів самому собі. Головний його ресурс — час.
Про редизайн
Я давно випробував всі смаки паучів і можу сказати, що новий дизайн упаковки значно кращий, ніж попередня версія. Завдяки запропонованому візуалу та його окремих частин бренд сприймається як необхідний девайс повсякдення. Як телефон, навушники або годинник. Те, що потрібно покласти в свій рюкзак зранку.
Як відомо, трикутник — один із найпотужніших і універсальних символів. Він поширений у сучасній айдентиці завдяки тому, що викликає почуття врівноваженості. Застосування трикутників в логотипах символізує рух вгору, розвиток, вдосконалення. На мій погляд, цей візуал більше про вдосконалення власних звичок.
Про новий слоган
Гарний слоган. Він легко запам’ятовується, адаптивний під соціальні мережі та здатний нести абсолютно різні сенси. #утебеєVELO — тому ти можеш користуватися паучами будь-де: в літаку, вагоні поїзда та метро, на улюбленому концерті.
Які канали комунікації порадите?
Для бренду VELO підходять різні канали комунікації, вони стандартні та давно відомі. Соціальні мережі, в комунікаціях з блогерами, продакт-плейсмент в кіно та міні-серіалах, YouTube, Telegram-канали, подієвий маркетинг. Все повинно бути витримано, але сучасно і модно. А ще обов’язково з сенсами, які стоять поряд з брендом та повинні влучно доноситися спеціалістами з піару та комунікацій.
Ідеальний амбасадор VELO — який він?
Це людина, котра постійно змінює навколо себе події. Добре взяти курця в минулому, якому паучі VELO допомогли вирішити болючі питання: неприємний запах на волоссі та одязі, небілосніжна посмішка, довге очікування під час перельоту та нерви з цього приводу, куріння протягом 2-х хвилин на станціях під час поїздки в Інтерсіті, яка займає більше 5-ти годин.
Про редизайн
Раніше на різних ринках паучі VELO мали різні назви. Але із ростом поширеності цього продукту цілком логічним є перехід до єдиного бренду. Тим більше, що новий дизайн є більш привабливим візуально. Це має велике значення, адже VELO переважно комунікує зі споживачем через фото- та відеоконтент.
Які канали комунікації порадите?
Оскільки раніше ми неодноразово співпрацювали з VELO в сфері інфлюенсер-маркетингу в Instagram, я знаю, що цей канал комунікації є найбільш дієвим для бренду. Instagram — осередок їх цільової аудиторії — амбітних шукачів пригод та людей, що прагнуть постійної динаміки.
Ідеальний амбасадор VELO — який він?
Думаю, що передусім це має бути лідер думок, що своїм способом життя підтверджує цінності бренду VELO. До того ж тут потрібен мікс розважального, лайфстайльного та смарт/бізнес-контенту. Адже VELO — це продукт, який інтегрується у різні сфери життя, і це потрібно демонструвати через амбасадорів.