Напередодні зимових свят Fedoriv Agency традиційно випустили ролик для сервісу вражень і подарунків bodo. Навряд чи хтось замовляє в Санти строкатий шалик й звичні смаколики. Дійсно бажаний подарунок — це новий незвичний досвід і яскраві емоції, якими хочеться поділитись з друзями. Саме про це розповідає нова креативна платформа бренду bodo — “незвичніше за незвичне”. Мексиканська вечеря у літаку з маріачі, а потім стрибок з цього літака й селфі у повітрі — оце так враження.
На відміну від попередніх святкових кампаній, нова креативна платформа розповідає про те, як круто відчуває себе власник сертифікату bodo, коли переживає незвичний експірієнс та ділиться ним з друзями. Головним каналом комунікації бренду традиційно став Youtube.
За останні три роки український сервіс подарунків пройшов тотальний апгрейд. У 2018 році Fedoriv Agency провели ребрендинг компанії, допомігши bodo заговорити мовою звичайних людей, які втомилися від банальних подарунків й хочуть насправді здивувати близьких. Команда агентства створила сучасний дизайн бренду, попрацювала над зовнішньою комунікацією, запустила серію рекламних роликів на Youtube. Завдяки цьому знання бренду зросло з 35% до 70% у містах, де представлений бренд. Брендовий трафік на сайт також значно зріс.
“Проєкт з bodo — один зі знакових для нашої команди: ми не тільки повністю змінили візуальний стиль і комунікацію бренду, а й разом з клієнтом багато працювали над удосконаленням клієнтського досвіду” — зазначає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency.
Для створення нового ролику Fedoriv Agency використали нову ідею, але вже відомий глядачу та впізнаваний стиль: “Будь-яка стилізація допомагає перевернути повсякденну ситуацію з ніг на голову. Ось людина їсть тако — ну що тут такого? А якщо ця людина одягнена в піжонський вельветовий костюм, а рот обрамляють не менш піжонські вуса? Зовсім інша справа!
Ще на початку ми обрали стилізацію під естетику Веса Андерсона, і ось вже який рік її дотримуємося, з усіма наслідками: квадратними метрами вельвету й велюру, типажами й кольоровою гамою…”, — Максим Назаров, артдиректор Fedoriv Agency.
“На початку року ми переконалися, що навіть якщо є локдаун люди все одно дарують подарунки близьким та друзям. А що може бути кращим подарунком — ніж ВАУ враження після закінчення карантину”, — Віталій Дрозд, засновник та директор bodo.
Рекламна кампанія має збільшити кількість покупців подарунків bodo на новорічні свята, й надихнути ділитись незвичними враженнями з друзями. Наразі маркетингове агентство Fedoriv працює ще над кількома роликами, які побачать світ вже на початку 2021 року. Передноворічна кампанія стартувала попри ризик повторного локдауну:
Сервіс подарунків bodo співпрацює з Fedoriv Agency протягом 3 років, а спільні сезонні кампанії стали вже святковою традицією.
Послідовна робота над брендом bodo, його візуальним виглядом та комунікацією позначилась на щорічному зростанні продажів компанії.
Читати також: СЕО компанії Bodo Віталій Дрозд про індустрію подарунків, емоцій, адреналіну і інших радощів.