Становище Programmatic в Україні та перспективи: звіт IAB Ukraine
03 Дек 2020, 12:19

Становище Programmatic в Україні та перспективи: звіт IAB Ukraine

Робоча група Комітету Programmatic за підтримки рішення Правління IAB Ukraine підготовила у жовтні 2020 року звіт, що ґрунтується на даних опитування, у якому взяли участь 43 респонденти–учасників рекламного ринку України. Звіт розповідає про поточне становище Programmatic в Україні.

Опитування показало, що до основних інструментів Programmatic респонденти відносять DSP, які працюють на підставі RTB алгоритму. Проте, порівняно з 2019 роком, цей показник на 15% нижче. Частіше обирають GDN (+7%).

Найпоширенішими форматами реклами, що використовуються з Programmatic платформами, респонденти назвали Display (91%), Video (77%), Mobile App (58%) та Native (49%).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Згідно з результатами опитування, найпоширенішими та найчастіше використовуваними DSP виявилися Display&Video360, AdMixer Trade Desk та GetIntent.

Основні складнощі, що виникають уроботі з Рrogrammatic платформами:

  • Клієнти та Агенції акцентували увагу на принципіи формування ціни, способи верификації даних та brand safety, а також наголосили на недостатньому рівні прозорості системи. Серед труднощів також були названі недостатність об’єму якісного інвентарю для закупівлі, особливо стосовно «чутливих» категорій, та незрозумілість алгоритмів розподілу трафіку.
  • Агенції також наголосили на наявності невалідної інформації та необізнаності служби підтримки про нюанси роботи самої платформи.
  • Ціноформування вважають непрозорим також представники DSP. Окрім того, цей сегмент респондентів назвав серед недоліків недостатню обізнаність Замовників щодо функціональних можливостях різних Programmatic платформ.

Серед категорій даних, які використовують спеціалісти при розміщенні Programmatic кампаній, найбільшу частку складають Інтереси (81%), Географія (79%) та Соц-дем (77%).

Менш затребувані, але разом з цим суттєво значущі – Споживання (58%) та Фінансовий статус (33%).

Достатню кількість даних у результаті проведення рекламної кампанії за допомогою Programmatic платформи отримують 45% (25% в 2019) респондентів з Агенцій, 44% (17% в 2019) респондентів серед Клієнтів та до 86% (15% в 2019) представників DSP.

Закупівля DOOH реклами за допомогою Programmatic платформ цікавить в більшості DSP (71%), проте Агенції також виражають значний інтерес (65%).

У 2019 — першому півріччі 2020 року на українському ринку близько половини закупівель реклами алгоритмічні. При цьому у digital бюджеті на Programmatic збільшилася частка Google Ads та Facebook + Instagram, Twitter.

Подивитись повний звіт можна за посиланням:

Расскажите друзьям про новость