Як зазаначило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на своїй сторинці в Facebook, минулого тижня офіційно набув чинності наказ Мінекономіки, який скасовує обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій.
В пості зазначено, що підприємці витрачали час та значні кошти на адміністрування Книги відгуків та пропозицій, яка знаходилася у кожному торговому відділі та у кожному залі закладу громадського харчування. В рік такі витрати сягали понад 44 млн гривень. В цю суму включались організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг.
Мінекономіки пропонує залишати свої відгуки через «гарячу лінію», електронне та класичне листування чи соціальні мережі. Крім того, споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді.
За думкою Мінекономіки, така практика цілком відповідає європейським та світовим стандартам, сприятиме налагодженню ефективної комунікації між бізнесом та споживачем й дозволить зменшити кількість «формальних» перевірок бізнесу.
Нагадуємо, що в березні 2019 році Уряд скасував обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій. Проте вимоги та згадки про книгу скарг залишалися в низці нормативних документів, зокрема, наказах Мінекономіки.
Читати також: Client service и украинский бизнес: инструменты, ошибки и альтернатива книге жалоб