4 вересня 1+1 media презентувала новий внутрішній проєкт «Ліга Плюсів». Це лідерська програма для менеджерів компанії, ціллю якої є допомога керівникам справлятися зі змінами та розвивати компетенції, які дозволять бути ефективним і допоможуть успішно керувати командою в нових умовах.
Програма базується на внутрішніх процесах 1+1 media, а в її основу лягли найновіші напрацювання нейронауки про організацію та базові потреби мозку, мотивації, відчуття стресу і тривоги.
У першу хвилю програми потрапило 80 менеджерів. На них чекає три модулі – «Управління собою», «Управління командою» та «Управління бізнесом».
Навчання першої групи менеджерів розраховане на 8 місяців занять, а ментором перших двох модулів буде Наталія Кадя, відома експертка з нейроменеджменту та коуч з розвитку лідерства. Проєкт розроблений HR-командою 1+1 media і розрахований на декілька років.
«1+1 media – це компанія, яка є майданчиком для творчих, креативних та відданих своїй справі професіоналів. Разом з тим, ми усвідомлюємо, що найкрутішим фахівцям теж потрібно поновлювати свої знання. Зараз навколо нас дуже багато змін, це наша нова реальність, яка вже стала нормою і не закінчиться. Нам потрібно навчитися жити в ній. Це вимога часу. «Ліга Плюсів» розроблена суто під наші потреби і дає крутий базис, аналог якому складно знайти. Впевнена, що цей експеримент матиме успіх, адже вже на старті спостерігаємо високу зацікавленість у проєкті як і з боку самих «студентів», так і інших менеджерів, які потраплять в другу хвилю навчання», – прокоментувала Ольга Мусійко, HR-директорка 1+1 media.
Старт програми був запланований на березень 2020 року, однак за кілька днів до узгодженої дати навчання в країні запровадили карантинні заходи. Реалізація програми стала можлива лише з настанням адаптивного карантину, враховуючи всі вимоги та рекомендації МОЗ.
«Ми довго чекали, щоб випустити «Лігу Плюсів» у вільне плавання – і нарешті це сталося. Дуже радий, оскільки це один з моїх улюблених внутрішніх проєктів. Він – про лідерство та емоційний інтелект, про бізнес і про підходи в управлінні командами. Я впевнений, що, пройшовши курс навчання, наші менеджери стануть ще сильнішими й допоможуть компанії досягти поставлених цілей», – говорить Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media.