Незалежна студія ТУПОДЗЙН, яку започаткувала бренд дизайнер Ірина Бикова, створила айдентику для проєкту Незаймана: Україна. Мета проєкту, в основі якого полягаются 10 експедицій Україною, — відкрити невідкрите, дослідити приховане, знайти сокровенне.
Айдентика проєкту натхнена фундаментальним — мовою та її писемністю. Автор використала давні та сучасні мовні символи, які одночасно перетинаються у світовій культурі в різні проміжки часу.
Кожна літера – унікальна та символізує різноманіття, що нас оточує. У кольорах звернулись до теплих природних відтінків. Життєрадісний помаранчевий сходосонцевий. Прохолодний зелений лісовий мох, вкритий вранішньою димкою.
Символом проєкту став бінокль. Це пошук, це вміння бачити та відчувати. Одна лінза обернена на зум – впізнати себе. Друга – звернена за обрій. Щоб побачити майбуття та все, що навколо.
Нагадаємо, раніше в мережі розкритикували айдентику проєкту «Мандруй Україною».