Цього року бриф-завдання для учасників Young Lions Competitions надає Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) — організація, що більше 70 років працює у світі над захистом прав дітей. Конкурсанти шукатимуть креативні візуальні рішення, щоб заявити про проблему дитячої бідності та право кожної дитини на рівні можливості.
Родини з дітьми — одна з найбільш вразливих категорій, які мають високі ризики збідніти. Соціально-економічна криза, викликана COVID-19 тільки погіршила ситуацію. Згідно з даними ЮНІСЕФ, через економічні наслідки пандемії 1,4 млн дітей в Україні можуть опинитись за межею бідності.
Найкращі роботи конкурсантів YLC, які запропонують оригінальні підходи до комунікації проблеми, ЮНІСЕФ використає у своїй роботі.
Це не вперше YLC запрошує Дитячий фонд до такої співпраці: минулого року молоді талановиті креатори за завданням ЮНІСЕФ розробляли візуальні продукти на підтримку вакцинації.
Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU), офіційний представник Cannes Lions в Україні коментує: “Для нас дуже почесно продовжити співпрацю із ЮНІСЕФ в рамках Young Lions Competitions вже другий рік поспіль. Насамперед надзвичайно цінно, що український офіс ЮНІСЕФ відкритий до ідей молодих креаторів і готовий впроваджувати свіжий креатив до своєї комунікації. Минулого року організація використовувала конкурсні роботи учасників на своїх діджитал-каналах. Тож рішення надати бриф конкурсантам YLC вже на іншу тематику підтвердило ефективність минулорічної співпраці. Впевнені, що роботи учасників (наголошу, не лише переможців, а всіх конкурсантів) допоможуть привернути увагу до важливого соціального питання, і сприятимуть його вирішенню”.
Як і минулого року, ЮНІСЕФ формує завдання до усіх трьох категорій — Print, Design, Film.
«Ми раді бути частиною конкурсу, в якому молоді таланти направляють свою винахідливість для вирішення важливих соціальних проблем, змушують нас подивитись на ситуацію під іншим кутом і знаходити свіжі рішення. Креативність — дієвий інструмент, коли йдеться про зміну поведінки чи про виклик усталеним нормам. Ми відкриті до ідей, які перевернуть наше сприйняття і зроблять світ трохи кращим для дітей«, — зазначає Лотта Сильвандер, Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні
Роботи учасників оцінюватиме виключно міжнародне експертне журі. Саме вони оберуть команди-переможців, що представлятимуть Україну на міжнародному етапі конкурсу під час Cannes Lions 2021.
Вже 19 червня зареєстровані учасники отримають бриф конкурсу і дізнаються важливі деталі креативних завдань. Об 11:00 відбудеться дебрифінг із представниками ЮНІСЕФ та організаторами конкурсу.
До дебрифінгу долучаться:
Наталія Бородчук, керівниця проектів із соціальної політики ЮНІСЕФ,
Тетяна Казанжи, Communication for Development Officer,
Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій CIAU, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.
Під час дебрифінгу учасники зможуть уточнити деталі завдання, очікування щодо розроблених рішень, організаційні питання щодо оформлення та подачі робіт тощо.