Соціальна кампанія закликала ставитися з повагою до лікарів
18 Май 2020, 15:18

Соціальна кампанія закликала ставитися з повагою до лікарів

Запустилась друга хвиля соціальної кампанії «Залишайтесь вдома. Залишайтесь людьми», присвячена лікарям.
ЇЇ мета — спонукати людей із вдячністю та повагою ставитися до відданої праці лікарів, які щодня рятують пацієнтів від COVID-19, ризикуючи власним життям. Постер та ролик соціальної кампанії висвітлюють тему шани та турботи до медиків, а головний меседж проєкту — «Пандемія закінчиться, а пам’ять про людські вчинки залишиться!».

«Допомагати людям — це те, що ми вміємо та любимо, хоч зараз і відчуваємо себе на полі бою. Гадаю, що будь-якому лікарю чи санітару буде значно приємніше, коли люди не супроводжуватимуть їх оплесками, коли ті йдуть на роботу, а залишатимуться вдома та намагатимуться допомогти не лише собі, а й медикам», — зазначає директор та головний лікар Бердянського територіального медичного об’єднання Димтро Єгоров.

Проєкт створено креативним агентством Green Penguin за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) на замовлення Бердянського територіального медичного об’єднання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость