#MMRead: 7 книжок для розвитку креативного мислення
08 Май 2020, 11:31

#MMRead: 7 книжок для розвитку креативного мислення

Підбірка книжок, які допоможуть генерувати ідеї буквально «з нічого», від інтернет-книгарні Yakaboo

Продовжуємо рубрику #MMRead, в якій разом з інтернет-книгарнею Yakaboo пропонуємо топ-книжки про маркетинг, комунікації, креатив та продажі для розвитку ваших професійних здібностей. Сьогодні поговоримо про книжки, що допоможуть генерувати ідеї буквально «з нічого». Більшість з них потребують активного читання: робити вправи, малювати та вирішувати головоломки. Просто читати — не спрацює, ми перевіряли!

Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал

Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал

Кожен з нас креативний тією мірою, якою йому це дозволяє суспільство. Ця книжка допоможе зрозуміти природу людської креативності та відкрити її в собі. Перед вами захоплива і повна відкриттів розповідь про те, як вивільнити, виплекати й зміцнити здатність до творчості, закладену природою в усіх нас —  від лідерів інноваційного мислення Девіда Келлі, засновника IDEO та Stanford d.school, і Тома Келлі, автора бестселера «Мистецтво інновацій». 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Головний посил такий: ми забуваємо, що в дитинстві усі були творчими — щось креслили, малювали й ліпили, та з плином часу розчарувалися у своїх творчих здібностях і зосередилися на традиційних цілях. Цією книжкою брати Келлі нагадують, що в кожного із нас є цінні думки і ідеї. Вони пояснюють на прикладах, що творчість — це спосіб мислення, настрій, проактивний підхід до пошуку нових рішень, а також говорять про дизайн-мислення — метод, який передові компанії з усього світу вже багато років використовують для створення інновацій. Автори запевняють, що здатність до творчості й інновацій подібна до м’язів, і що частіше її застосовувати, то міцнішою вона стає. Покрокові інструкції, як це зробити, додаються в комплекті!

Шлях митця

Шлях митця

Напевно, всі сто разів чули про цю книгу, але тільки одиниці прочитали її та чесно виконали всі завдання. «Шлях митця» — це практичний курс, розрахований на 12 тижнів щоденних занять, що допоможе митцю-початківцю (а ним може стати кожен) розгледіти і розбудити в собі нові, несподівані таланти, приспані скептицизмом, насмішками, некомпетентною критикою та різними комплексами. Основні методи, які пропонує Джулія Кемерон такі: ранкові сторінки, творче побачення і творчий контракт. Зізнавайтесь, хто тут зіскочив ще на етапі творчих сторінок? 

Взагалі цю книгу рекомендують тим, хто перебуває у творчій кризі. Але і в кращі часи вона допоможе відкрити в собі нові сили та натхнення для творчої роботи. Всі, хто пройшов практику повністю, кажуть, що воно того варте.

Говори та показуй

Говори та показуй

Якою б вдалою не була ваша ідея, без належної презентації вона може ніколи не втілитись. Ден Роум переконаний, що презентація може пройти легко та невимушено, а головне — принести потрібні результати оратору. Для цього потрібно лише оволодіти деякими простими, але ефективними інструментами, з якими він познайомить вас в цій книзі. Поради «Говори та показуй» підійдуть усім, хто має справу з публічними виступами та продажами. Але навіть якщо вам ніколи не доведеться стояти на сцені, ця книга допоможе презентувати свою ідею перед колегами чи інвесторами, так щоб всі сказали вам «так».

Отже, є три прості правила — говоріть правду, розповідайте історію, і нехай ця історія буде з картинками. До речі, сама книга написана з гумором та кумедними ілюстраціями, а наскільки захоплива ця історія про презентації — вирішувати вам.

Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно

Рисовый штурм и еще 21 способ мыслить нестандартно

Повна добірка технік креативного мислення в одній книзі, що допоможе вам бачити більше за інших, володіючи такою ж інформацією, та створювати оригінальні ідеї в бізнесі та житті. Як і у випадку з книжкою «Шлях митця», головне — не просто читати, а виконувати всі завдання. Стратегії творчого мислення у книзі чітко систематизовані та поділені на лінійні та інтуїтивні ігри для розуму.

«Фальшиві обличчя», «гримучі змії та троянди», «суп із каменя» — все це назви вправ, які допоможуть прокачати креативність та дивитись на світ ширше. Наприклад, як Сальвадор Далі, який полюбляв генерувати ідеї в стані напівсну, і завжди брав до рук маленьку ложечку, щоб в момент коли він почне засинати і ложка випаде з руки, прокинутись і зафіксувати свої миттєві видіння. Цей та інші приклади творчих проривів з історії, які змінили наш світ, надихнуть вас на практичне застосування методів і допоможуть активізувати ваше творче «я». 

Кради як митець. Креативні «фішки», про які тобі ніхто не розповість

Кради як митець. Креативні «фішки», про які тобі ніхто не розповість

Багато хто не сприймає цю книгу серйозно, проте в ній можна знайти не тільки цінні поради, а й дозу натхнення, коли все набридло. Ця книга, як хороший друг, просто рекомендує ті речі, які спрацювали у нього самого.  Спочатку приймемо той факт, що у світі ніщо не є оригінальним, а ідеї не беруться з повітря — їх можна «вкрасти»! Але ця книга не про те, як красти чужі ідеї. А про те, як відкрити своє серце для творчості, вбирати в себе та інтерпретувати все, що вас оточує. Остін Клеон дає конкретні поради, де брати ідеї для своєї творчості, як переосмислювати чужі ідеї та створювати щось нове. 

Рекомендуємо тримати цю книгу на столі та перечитувати, щоразу коли потребуєте творчого копняка та позбутись упереджень типу «а що подумають інші».

Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

У цій книзі Дерек Томпсон досліджує найпопулярніші феномени нашої епохи — від рок-хітів до Доналда Трампа, від французьких імпресіоністів до голлівудських блокбастерів, від Adele до «Гри престолів», від Мони Лізи до колискових. Якщо ви ніяк не можете зрозуміти, в чому секрет «50 відтінків сірого» або ще якогось явища — ця книга допоможе знайти відповідь. Втім, читаючи усі ці захоплюючі історії та всім відомі приклади, ми дізнаємось про механізм людської уваги і про те, як її привернути; чому одні речі стають популярними, а інші (нічим не гірші) — ні.

Як ця книга допоможе у генеруванні ідей? Справа в тому, що у всіх популярних та успішних проєктів прослідковуються спільні риси. Саме їх і варто взяти до уваги, коли будете створювати щось своє. Так, ідеальної формули успіху не існує, але існують певні алгоритми, які підвищують шанс на успіх. Більшість з них — описані в цьому дослідженні.

Скетчноутинг. Посібник із візуалізації ідей

Скетчноутинг. Посібник із візуалізації ідей

І знову про візуалізацію! Майк Роде — талановитий дизайнер та ілюстратор. Своє життя він присвячує візуальному оформленню ідей і тепер ділиться своїми секретами про вельми корисну навичку — скетчноутинг. Завдяки ній будь-які нерозбірливі нотатки перетворяться на справжні графічні малюнки, а нудні наради приноситимуть задоволення. Хтозна, може, саме користуючись навичками скетчноутингу, під час якоїсь телефонної розмови, ви вигадаєте ідею на мільйон?

Незалежно від того, вмієти ви малювати чи ні, ця книга буде корисною для всіх, хто вміє залишати знаки на папері. Такий творчий підхід до занотовування допоможе легко концентруватися на головній темі, підвищить шанси все запам’ятати та буде тренувати уяву. За словами Остіна Клеона, про якого вже йшлося в нашій добірці: «Відбувається щось магічне, коли ви робите нотатки одночасно за допомогою малюнків і слів». Спробуйте!

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость