Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.
Ідею нової кампанії підкинуло саме життя — в один момент CEO, адміністратори, спеціалісти з підтримки й постачання, продавці опинилися у дуже схожих умовах. Усі почали працювати ще більше, ніж зазвичай, в імпровізованих кабінетах на кухні та спальні, у компанії активних дітей і непосидючих тварин, а також проводити наради із шаф та ванних кімнат.
На Prom.ua працює 57 тисяч підприємців з усієї України, а понад 2 мільйони українців щодня заходять на маркетплейс за покупками.
«Це — дяка кожному підприємцю, хто продовжує працювати вдома наперекір незвичним обставинам. У кожній домівці кожної хвилини вирує робочий процес. Чого тільки не відбувається — і татусі, які прилаштовують ноутбук до возика з немовлям і сім’ї, які погодинно працюють то за фахом, то батьками. Цей ролик — про кожного хто робить все на що здатен», — говорить Саша Жиляєв, маркетинг-директор Prom.ua«Підприємцям нелегко — склади закрилися, у постачальників закінчилися товари, попит на товари змінився. Чимало втратили частину замовлень. Та лише 1% підприємців Прому призупинили роботу. Більшість — зінюють асортимент, шукають нових постачальників, кур’єрів і працюють. І ми допомагаємо їм, чим можемо — запускаємо безкоштовну доставку, безпечні способи оплати», — розповідає Іван Портний, CEO Prom.ua.
Ролик зробили за кілька днів.
«Під час карантину проводити повноцінні зйомки неможливо. Але завдяки справжнім підприємцям, які погодилися відзняти для нас свої домашні робочі будні, цей ролик став реальністю. Наші друзі, домашні СЕО, підприємці, що пакують замовлення вдома, а потім відправляють їх у різні куточки країни, — реальні моменти з їхнього життя стали основою ролика. Це емоційне відео про людей, які продовжують рухати економіку вперед, незважаючи ні на що,» — коментують в banda.