Зачем звереть? Итоги голосования за самую антропоморфную рекламу.
05 Дек 2017, 14:37

Зачем звереть? Итоги голосования за самую антропоморфную рекламу.

На прошлой неделе MMR запустил голосование, с целью выяснить, какой бренд оказался самым оригинальным на фоне бума на антропоморфизм. Лидером стала сеть автозаправок KLO с 481 голосом, сильно опередив своих конкурентов ЖК «Метрополис» (164 голоса), Eldorado (64 голоса) и сеть магазинов АЛЛО (42 голоса). 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость