Зачем звереть? Итоги голосования за самую антропоморфную рекламу.
05 Дек 2017, 14:37

Зачем звереть? Итоги голосования за самую антропоморфную рекламу.

На прошлой неделе MMR запустил голосование, с целью выяснить, какой бренд оказался самым оригинальным на фоне бума на антропоморфизм. Лидером стала сеть автозаправок KLO с 481 голосом, сильно опередив своих конкурентов ЖК «Метрополис» (164 голоса), Eldorado (64 голоса) и сеть магазинов АЛЛО (42 голоса). 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

 

Расскажите друзьям про новость