Компанія «Наша ряба» приєдналася до соціального рекрутинг-проекту #TabascoWorkForGood
Дві команди будуть займатися digital-просуванням та SMM для брендів компанії.
Марина Сергієнко, директор департаменту маркетингу МХП.: «Соціальна відповідальність завжди була важливою для „Нашої ряби“, крім того ми вдячні креативній індустрії за численні нагороди та визнання нашого бренду на фестивалях. Час подякувати. Ми підтримуємо соціальну місію TABASCO, інвестуючи в цей сміливий експеримент. За нами — 4 робочі місця».
Олександр Смірнов, креативний директор TABASCO: «Дуже зворушливо, що бізнеси все більше і більше контактують з нами щодо створення робочих місць. Сподіваємося, що ця ідея допоможе якомога більшій кількості талантів подолати кризу».
Креатори, надсилайте свої резюме на адресу: [email protected]
Бізнеси, що готові долучитися до проекту, пишіть сюди: [email protected]
Нагадаємо, що проект вже підтримала компанія СТУДІОПАК.