В рекламі страхових полісів обіграли забобони українців
31 Янв 2020, 14:00

В рекламі страхових полісів обіграли забобони українців

 

У повсякденному житті прості українці часто покладаються на різні прикмети і забобони. У хід йдуть червоні нитки і схрещені пальці, різні амулети і обереги. Таким чином більшість з нас страхують себе від хвороби та інших неприємностей. Комунікаційне digital-агентство New Strategies Group поклало цей інсайт в основу реклами страхових полісів одеської Клініки Святої Катерини. 

Як прокоментувала проєкт Анна С’єдіна, креативна директорка New Strategies Group: «В основі ідеї лежить глибокий споживацький інсайт, адже багато українців продовжують підсвідомо покладатися на прикмети і часто вірять у забобони на побутовому рівні. Ми вирішили створити яскравий образ, що запам’ятовується і в той же час обігрує серйозні людські страхи та подати його в легкій, фанової манері.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На початку роботи над проєктом ми подумали, що страхування як культура ще не сильно розвинуте в нашій країні. Люди не звикли передплачувати медичні послуги. Але з іншого боку, вони бажають уберегти себе від різних негараздів та особливо хвороб. Ми розкрили глибоку потребу нашого народу, пов’язану з давніми ритуалами та традиціями поклоніння божествам. Це пішло ще з часів, коли ми вірили, що вищі сили можуть захистити нас від лиха. Але довелося бути відвертими з людьми — навряд чи такі перестраховки, як амулети та червоні нитки, можуть допомогти у справді складних ситуаціях. А медичні страхові поліси можуть.

Якщо говорити про візуальну складову, то ми впевнені у тому, що емоції — головний двигун реклами. Адже споживач може асоціювати себе із цими емоціями, відчувати рекламу глибше та пережити її практично на власному досвіді. Ми показали хлопця с типовим жестом рук та яскравими емоціями на обличчі, що розкривають його внутрішнє переживання, тривогу та надію. Таким чином через емоції героя ми даємо споживачу можливість побачити щось більше, ніж просто зовнішню картинку рекламного плакату.

Другий віжуал розповідає історію про допомогу та неминучість. Рука лікаря, що простягається з верху макета до його низу, ніби натякає на ту „вищу силу“, що завжди прийде на допомогу та захистить в обличчі страхових полісів клініки Святої Катерини.

Під ідею ми розробили кілька варіантів слоганів. Один з них був красиво заримованим, що також є дуже близьким до культури традиційних цінностей українців. „Краще страхуватися, ніж на прикмети покладатися“.

Крім візуальних макетів, буклета та іншої друкованої продукції, ми також розробили для клієнта серію аудіороликів. Один від обличчя ворожки, яка втратила свою актуальність. Другий — з відомою народною приказкою „тьху-тьху-тьху“. Невдовзі ролики надійдуть в ротацію на найпопулярніших радіостанціях Одеси.»

«Підхід команди New Strategies Group до креативу став для нас справжнім одкровенням. Це був саме той креатив, на який ми чекали: глубокий, потужний, нестандартний. Ми дуже хотіли виділитися серед конкурентів, і те, що запропонували нам NSG, влучило прямо у ціль. Слід відзначити, що всі ідеї агентства були вартими уваги, і ми довго не могли визначитися, але „прикмети та амулети“ — це безумовні 10 з 10 для нашого продукту», — коментує Ксенія Святовець, керівниця відділу реклами та PR Клініки Святої Катерини. 

 

Расскажите друзьям про новость