METRO та «Лантманнен Акса» збирають кошти на закупівлю імплантів для дитячих сердець
17 Фев 2020, 10:18

METRO та «Лантманнен Акса» збирають кошти на закупівлю імплантів для дитячих сердець

Компанії  «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та «Лантманнен Акса» проводять щорічну спільну благодійну програму «Серця майбутнього», метою якої є збір коштів для закупівлі імплантів для оперування маленьких пацієнтів Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова АМН України. 

Кампанія триватиме з 17 лютого до 16 березня 2020 року у 26-ти центрах оптової торгівлі METRO у 18 містах України.  За умовами проекту,  від вартості кожної проданої акційної одиниці сухого сніданку ТМ «START!» та ТМ «АХА» компанії «Лантманнен Акса» та METRO перерахують 4 гривні на закупівлю імплантів (оклюдерів) для лікування дитячих сердець. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також, цього року до програми долучилися відомі особистості – телеведучі Марина Леончук та Алла Олицька. За кожен «лайк» їхніх постів, присвячених акції «Серця майбутнього» в соціальній мережі Instagram, компанія «Лантманнен Акса» додатково перераховує 1 гривню на закупівлю імплантів в рамках програми.

Благодійна програма «Серця майбутнього» вже 5 рік поспіль проводиться компанією «Лантманнен Акса» спільно з «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Загалом, протягом цього часу за допомогою проекту вже 11 дітей отримали оклюдери та були прооперовані  кардіохірургами Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова АМН України.

 

Расскажите друзьям про новость