Однин з найвідоміших українських маркетологів, автор книги «Главная маркетинговая книга» Олексій Філановський на прикладі відомого роману нобеліата Германа Гессе «Гра в бісер» розкаже, чому маркетинг може навчитися у великої літератури.
На лекції ви дізнаєтесь:
- Як виглядає ваш бренд очима звичайної людини
- Чому «випадкові» креативні матеріали дають випадковий ефект
- Чому цілі ринки змушені вести постійну війну бюджетів замість того, щоб формувати привабливі бренди
- Що таке комплексна креативна і медійна стратегія
- Чому по-справжньому цікаві ідеї народжуються на перетині різних галузей знань
- Навіщо потрібна матриця комунікацій
- Що ми хочемо отримати на виході, коли починаємо будувати бренд
- Чому зараз легко досягти результату при просуванні бренда або продукту в Україні
КОМУ БУДЕ ЦІКАВО: керівникам бізнесу, стратегам, креаторам, піарникам, маркетологам, бренд-менеджерам, а також всім, хто шукає відповідей за межами власної галузі
СПІКЕР:
Олексій Філановський — один з найвідоміших українських маркетологів, керуючий партнер агентства маркетингового консалтингу Filberry та автор видання «Главная маркетинговая книга», що наробило галасу минулого року серед фахівців та не тільки. Саме Олексій гучно грянув з Prom.ua, узяв слід із Bigl, запустив англійських вершників до Фокстрот та створив «Сніжну панду».
КОЛИ: 26 лютого, 19:00 – 21:00
ДЕ: ПеремогаSpace
- квиток — 400 грн
- квитки — 700 грн
- квитки — 900 грн
Для читачів MMR діє знижка 10% за промокодом GESSE2020