Анонсовано Young Lions Competitions 2020
12 Мар 2020, 15:20

Анонсовано Young Lions Competitions 2020

Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) оголошують локальний конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions в категоріях Print, Design, Film.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команди-переможці локального відбору представлятимуть Україну на найпрестижнішому конкурсі молодих креаторів у світі – Young Lions Competitions. Щорічний конкурс проводиться в рамках міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions (м. Канни, Франція). 

У конкурсі можуть взяти участь команди у складі двох осіб віком до 30 років. Для участі у конкурсі команда із двох осіб має сплатити внесок еквівалентний 160 євро (80 євро від одного учасника). В залежності від кількості команд, які оплатять свою участь у конкурсі, командам-переможцям категорій компенсують всі або частину коштів на акредитацію та витрати, пов’язані з участю у конкурсі в Каннах. 

У разі, якщо в категорії візьме участь менша кількість команд, ніж необхідно для формування відповідного бюджету, додаткова вартість може бути компенсована самими учасниками або спонсорами конкурсу та партнерами Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU).

Механіка та ключові дати Young Lions Competitions-2020

Всі етапи конкурсу проходять онлайн. Учасникам кожної з категорій надається бриф на розробку креативного рішення від міжнародної неприбуткової організації. Учасники категорії Design мають розробити айдентику за брифом за 24 години, команди в Print — за 24 години створюють макети рекламних/комунікаційних плакатів. Конкурсанти категорії Film мають 48 годин для розробки ролика до 2-х хвилин.

Організацію, що надасть бриф для учасників YLC у 2020 році, буде анонсовано до 27 березня 2020 року. 

Крайня дата для попередньої реєстрації – 1 квітня 2020 року. 

Крайня дата і час для оплати реєстраційного внеску команди (еквівалент €160 за курсом НБУ в національній валюті України) – 1 квітня 2020 року до 23:59. 

Детальний бриф буде надіслано 3 квітня 2020 року, в той же день буде проведено онлайн-брифінг.

Конкурс відбудеться 4-5 квітня 2020 року.

Оголошення переможців – 17 квітня 2020 року.

Для кого цей конкурс? 

Правила незмінні – взяти участь у конкурсі можуть команди із двох осіб:

  • Вік учасників має бути 30 і/або молодше (дата народження: не раніше 22 червня 1990 року). 
  • Обидва представники мають працювати у дизайн/рекламних/ креативних/комунікаційних агенціях. Можлива участь фрілансерів та представників інхаус-команд за відповідними напрямами.
  • Учасники мають вільно володіти англійською мовою.
  • Обов’язковою є наявність біометричного паспорта та можливість безперешкодного пересування країнами ЄС.

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова Асоціації Креативних Індустрій (CIAU): 

«2019 рік став найбільш успішним за всю історію проведення локальних конкурсів YLC. Серед чотирьох команд, які поїхали представляти Україну на конкурсі в Каннах, три здобули медалі Young Lions. Переможцями стали команди Print, Design, Film, до яких ми офіційно анонсували відбір. Четвертій команді яка, нагадаємо, зайняла друге місце в конкурсі за абсолютним рейтингом  і самостійно звернулась до організаторів із запитом на участь у міжнародному конкурсі, за сприяння представництва Cannes Lions та дозволу оргкомітету фестивалю Cannes Lions було надано можливість позмагатись в категорії Digital у міжнародному конкурсі. 

Зазначимо, що у  2019 році Україна вперше в історії участі у фестивалі Cannes Lions увійшла до рейтингу “Топ-25 країн із найбільшою кількістю нагород” (за статистикою Global Creativity Report) саме завдяки перемогам наших молодих креаторів. Це досягнення – черговий доказ неймовірного потенціалу української креативної молоді, яку Представництво фестивалю Cannes Lions та Асоціація Креативних Індустрій України завжди готові підтримувати і сприяти у професійному розвитку».  

Які зміни/покращення в організації конкурсу будуть у 2020 році?

Процедура відбору команд:

Краудфандингова система

В 2020 році система визначення переможця за абсолютними рейтингами буде відмінена. Також цього року ми удосконалюємо краудфандингову систему. Внески за участь накопичуються у фонд кожної із категорій – Print, Design, Film. Тож чим більше учасників візьме участь у кожній із категорії, тим більше коштів ми зможемо компенсувати переможцям. Тепер переможці в кожній категорії можуть отримати гарантований обсяг фінансування.

Міжнародне журі

Окрім цього, ми плануємо залучити лише представників журі, які отримали нагороди на відомих конкурсах креативності.

«Минулого року ми залучили до оцінювання робіт представників журі з країн, які оцінюють конкурс в Каннах. Таким чином ми максимально наблизили умови участі у локальному конкурсі до міжнародних. Впевнені, що і цей фактор допоміг відібрати найбільш гідні команди для участі у міжнародному етапі. Тож ми будемо витримувати цей принцип і під час формування команд журі у 2020му», – Костянтин Кузнєцов. 

Критерії оцінювання

Всі представники журі оцінюватимуть роботу за 4-ма критеріями:

  • Креативність/інноваційність – 50% голосу
  • Стратегія (включно інсайт) – 20% голосу
  • Відповідність брифу – 20% голосу
  • Якість виконання – 10% голосу

За вимогами учасників, для збереження прозорості та справедливості конкурсного відбору, запити на відправку додаткових команд цього року задовольнятись не будуть.

Підготовка команд

У 2020 ми хочемо більше уваги приділити підготовці команд. Цьогоріч учасник не лише змагається за шанс представити Україну у YLC, а й отримає корисні матеріали та поради щодо участі в конкурсі. Це будуть коментарі від переможців міжнародного конкурсу YLC 2019, матеріали медіапартнерів та ще декілька сюрпризів, які Асоціація Креативних Індустрій України анонсує найближчим часом.

Young Marketers Competition 

У 2020 році в Україні вперше буде проведено конкурс для молодих маркетологів. Всі деталі та дати будуть анонсовані найближчим часом.

ВАЖЛИВО:

У зв’язку із вжиттям заходів щодо зниження розповсюдження вірусу COVID-19, оргкомітет Cannes Lions разом із місцевою владою та всіма зацікавленими сторонами працюють над плануванням альтернативних дат проведення Фестивалю у випадку його перенесення. Зокрема, йдеться про 26-30 жовтня 2020 року. Попередньо фестиваль планується проводитися за планом – 22-26 червня 2020 року. Остаточна інформація щодо дат проведення фестивалю буде оприлюднена не пізніше 15 квітня.

Незважаючи на ймовірне перенесення фестивалю на осінь, локальні конкурси Young Lions Competitions проходять за попередньо анонсованим таймінгом.

У разі, якщо фестиваль буде перенесено на жовтень, а переможцям локального конкурсу до того моменту виповниться 31 рік, враховуючи обставини, їм буде дозволено взяти участь у міжнародному конкурсі YLC під час фестивалю у жовтні 2020 року.

 

Расскажите друзьям про новость