Вперше фінальний раунд суддівства престижної європейської премії PROMAX AWARDS: EUROPE проходитиме у Києві. 18 лютого 2020 року столиця України, разом з Мадридом та Прагою, стане містом, де будуть визначені переможці PROMAX AWARDS. А приймаючою стороною конкурсу у сфері телевізійного маркетингу, промо і дизайну стане дивізіон «Мовлення» медіахолдингу StarLightMedia.
Також у рамках цього заходу буде організована креативна сесія, яка збере представників провідних компаній та ключових гравців на ринку креативних індустрій України і Європи.
«StarLightMedia — найкрупніший український медіахолдинг, який неодноразово перемагав у міжнародних конкурсах. Тому саме ми вирішили запропонувати організаторам Promax приїхати у Київ аби провести фінальний етап голосування найкращих ТV-компанії Європи та обговорити останні тренди у світовій ТV-індустрії. Той факт, що ми не тільки беремо участь у конкурсі, але й приймаємо його тут, в Україні, значить, що наша компанія стає правомірною учасницею європейської креативної спільноти, а наша країна — помітною на ринку комунікацій і креативу», — зазначає Олена Мартинова, директорка з маркетингу StarLightMedia.
Цього року StarLightMedia представлена у шортлистах 2 номінацій. «Перші ластівки» Нового каналу змагатимуться за перемогу в категоріях social responsibility announcement spot та programme specific logo.
«Для Promax це найцікавіший період року і ми із захватом очікуємо фінального суддівства для визначення переможців цьогорічного Promax Europe Awards 2020. Ми обрали три міста, до яких буде зручно дістатись з будь-якої країни Європи. І ми щасливі заявити, що саме в Мадриді, Празі та Києві судді проглянуть роботи фіналістів конкурсу та визначать їх переможців. Особливо дякуємо нашим партнерам у кожному місті за гостинне надання їх приміщень та часу для цієї роботи», — Стейсі Ла Котера, Генеральна Менеджерка Promax.
Директор Promax Europe, Лестер Морд’ю: «Індустрія телебачення змінилась і зараз ТБ-канали по всьому світу використовують нові технології та соціальні платформи для втримання свого глядача. Promax Europe, як світовий лідер у сфері маркетингу індустрії розваг, відзначає круті роботи, які створюють у Східній Європі, а особливо в Україні. У цьому регіоні працює багато талановитих спеціалістів. Ми хотіли би наголосити на тому, що надання права прийняти фінальний раунд суддівства Києву в офісі StarLightMedia, говорить про те, що українські та східно-європейські телеканали дійсно претендують на провідні ролі, коли йдеться про маркетинг, брендинг та мультипратформні кампанії. Ми дуже пишаємось тим, що скоро відвідаємо Києв, разом з іншими суддями з інших європейських країн».
Нагадаємо, PromaxBDA – це міжнародна асоціація для маркетологів, промоутерів та дизайнерів у сфері розваг. Вона налічує понад 10000 учасників з більш як 70 країн світу. Асоціація була заснована у 1956 році. ТБ-канали StarLightMedia неодноразово отримували нагороди та потрапляли до шорт-листів Promax Awards: Europe та Promax Awards:Global.