Цього року команда Vertigo стала творчим партнером Brave! Factory 2020. Агентство створює всю візуальну комунікацію для фестивалю: айдентику, афіші, ідеї та продакшн відеороликів, smm-контент.
«Мабуть, у кожного є таке місце, де можна відпочити подумки. Так от уявіть, що ви співпрацюєте з людьми, які це місце створили. І хоча ми у Vertigo вже не вперше робимо контент для клієнтів мрії, історія з Brave! Factory особлива.
Мені дуже близька філософія команди Closer. Хлопці не шукають легких шляхів і стараються бути найкращими у всьому — від самих вечірок і фестивалів до їх оформлення, виробляючи вручну те, що можна було б діджиталізувати (але втратити при цьому сутність). Дуже імпонує квантовий стрибок, який вони зробили за сім років існування арт-центру. Нехай не прозвучить скромно, та це можна порівняти з філософією Vertigo, тому пірнати у проєкт було особливо заманливо», — зазначив Денис Мартинов, Managing Director Vertigo.
«Brave! Factory — це неймовірна атмосфера, особливий вайб. Щось незбагненне й неосяжне, але відчутне та знайоме: те, що не можна не впізнати. Саме тому дух фестивалю став головним персонажем комунікації, це він пробуджує в охоронці непозбувну бентегу та жагу пошуку», — каже Влад Войцеховскі, Creative Director Vertigo.
Крім відео, а агентстві зробили чимало графічного хендмейду. Навіть афіша й аватарки для соцмереж були створені вручну. Цьогорічний логотип фестивалю створили з картону та додали йому реального об’єму. Все було в кращих традиціях крафтового дизайн-навіженства: з промочуванням листів у каві, вирізанням та приклеюванням букв власноруч.
«Межі виконаної роботи розбурхують свідомість, як і думка, що все це побачать мільйони людей не лише в нашій країні. Станом на сьогодні ми разом з командою Closer вже згенерували ключову ідею та графічний образ фестивалю. Першою ластівкою став тизерний ролик, який ми створили, зібравши круту арт-команду. Зокрема, режисерами відео стали Петро Стороженко та Сергій Шевцов. Попереду ще багато задач і це дуже потужний мотиваційний двигун, який доставляє нас на роботу з турбо-позитивом», — каже Макс Балашов, Head of Art Vertigo.