«Стиль-С» веде переговори щодо продажу рекламного часу на «Мегаканалі»
11 Апр 2007, 07:42

«Стиль-С» веде переговори щодо продажу рекламного часу на «Мегаканалі»

Сейлз-хаус «Стиль-С» веде переговори щодо продажу рекламного часу на майбутньому «Мегаканалі». Це підтвердив Олексій Сєрков, президент Асоціації продюсерів України і колишній гендиректор, а зараз консультант групи компаній «Стиль-С».

 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

З огляду на те, що «Мегаканалу» поки що юридично не існує, формальна угода ще не підписана. Однак, за словами пана Сєркова, сторони планують підписати угоду незабаром. Продажем часу на «Мегаканалі» в регіонах, за його словами, займатиметься компанія «Стиль-С Регіони».

 

Нагадаємо, «Мегаканал» — условна назва створюваного Державним комітетом телебачення і радіомовлення об’єднання обласних державних телерадіокомпаній. Конкретної дати його запуску поки що не оприлюднюють, але, за нашою інформацією, це може статися на початку вересня 2007 року або з нового 2008-го. Нещодавно Людмила Король, яка працювала випусковим редактором на каналі «Інтер», а зараз є заступником керівника Київської ОДТРК, підтвердила, що саме вона може очолити «Мегаканал».

Расскажите друзьям про новость