«Український тиждень» змінив дизайн
28 Авг 2009, 11:06

«Український тиждень» змінив дизайн

З 28 серпня 2009 року тижневик «Український тиждень» виходить у новому дизайні. Про це повідомляє прес-служба видання. Редизайн здійснено спільними зусиллями Ігоря Дудника й арт-директора «Українського тижня» Андрія Єрмоленка.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Насамперед змінилася графічна концепція, — цитує прес-служба головного редактор «Українського тижня» Сергія Литвиненка, — Редизайн покликаний зробити журнал сучаснішим, соліднішим і візуально яскравішим».

При цьому основні рубрики та контент «Тижня» залишилися без змін.

Окрім цього «Український тиждень» запускає музичний додаток «Контрапункт». «Контрапункт» писатиме про музику, «яку не транслюють інші мас-медіа». Куратор «Контрапункту» Вячек Криштофович-молодший, джазовий критик, у минулому —  головний редактор журналу Nota. 

Обсяг додатку 16 сторінок. Планується, що згодом він виходитиме регулярно.

Расскажите друзьям про новость