Асоціація зовнішньої реклами України: «запиту не було»
18 Июл 2007, 07:46

Асоціація зовнішньої реклами України: «запиту не було»

Асоціація зовнішньої реклами України: «запиту не було»

Виконавча дирекція Асоціації зовнішньої реклами України з подивом дізналась із ЗМІ про озвучену Головним управлінням КМДА з питань реклами версію затримки підписання та введення в дію Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, а саме — ініційований Асоціацією запит Антимонопольного комітету України до профільних органів КМДА із вимогою передати на аналіз проект згаданого Порядку.

Заявляємо: Асоціація після завершення діяльності робочої групи при Київському представництві Держкомпідприємництва не зверталась із офіційними запитами до органів державного контролю з приводу затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві.

Усі листи, що відправлялися, в тому числі на АМК, датовані березнем, а пізніше Асоціація в рамках, досягнутих під час громадських слухань, домовленостей не залучала контролюючі органи до цього питання.

Не може організація, яка об'єднує абсолютну більшість провідних та системних учасників ринку зовнішньої реклами всієї держави і її столиці, ставити собі за мету продовження кризи, яка, без перебільшення, охопила рекламну галузь Києва. Нагадаємо, за останній рік, внаслідок «реформування», ініційованого новими чиновниками КМДА, втрачено темпи розвитку галузі, а атмосфера довіри та партнерства на ринку фактично відсутня.

Подальше затягування затвердження Порядку, яким би він не був, на думку всіх членів Асоціації, означало б фінансові та іміджеві втрати для операторів вже в новому рекламному сезоні. Тому експерти Асоціації і погодились із останньою редакцією документу, який враховував більшість пропозицій ринку і зробили все можливе на своєму рівні для його підписання в КМДА.

Останнім часом між Асоціацією та ДП КИЇВРЕКЛАМА почали налагоджуватись певні конструктивні стосунки. Було проведено спільне засідання з питань подвійного оподаткування операторів зовнішньої реклами. Визначені спільні кроки по вирішенню цього питання. Тому вважаємо за доцільне в такому ж конструктивному руслі вирішувати всі питання і надалі, не висуваючи необґрунтованих звинувачень. Асоціація готова надати професійну інтелектуальну і юридичну підтримку Головному управлінням КМДА з питань реклами для скорішого виконання стандартної процедури погодження документації в Державних органах влади.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость